نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف

نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف
اجرای سقف کاذب مدرن و دکوراتیو به همراه نورپردازی

نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف

اگر بخواهیم فضای منزل مسکونی یا خانه ویلایی ما را مدرن کنیم یکی از کارهایی که برای مدرن شدن باید انجام دهیم این است که یک سقف کاذب زیبا و دکوراتیو داشته باشیم و آن را نورپردازی زیبا نماییم. منظور از نورپردازی سقف ، هم نورپردازی با صفحات LED (همان هالوژن) و هم نور مخفی ریسه است که  بر روی سقف کاذب نصب می شود.

بهترین ، ارزان ترین ، سریع ترین از نظر اجرا و مقاوم ترین متریال برای اجرای سقف دکوراتیو، کناف است. ورق های کناف از پیش آماده هستند و می توان آنها را برای اجرای هر مدل سقفی مورد استفاده قرار داد. روش کار بدین شکل است که وقتی می خواهیم یک طرح دکوراتیو بر روی سقف اجرا کنیم ( هر طرحی ) ، به این منظور ، ابتدا شاسی کشی کناف انجام می شود و سپس ورق های کناف مطابق طرح برش خورده و بر روی این شاسی نصب می گردند. نصب هم با پیچ کناف انجام می شود و کار پیچیده ای نیست اما نیاز به مهارت دارد!

چه طرح هایی می توان با کناف اجرا کرد؟

از جمله طرح هایی که می توان به عنوان سقف کاذب دکوراتیو مدرن انجام داد، اجرای باکس نور مخفی دور تا دور است. این طرح و مدل که با نام اتوبوسی هم شناخته می شود هم ارزان است و هم سریع اجرا می شود.

از جمله طرح های دیگر ، می توان به اجرای کناف بصورت جزیره ای اشاره کرد که در طرح زیر می توانید آن را مشاهده کنید. در این طرح، کناف بجای این که دور تا دور اجرا شود، به صورت متضاد کار می شود. یعنی دور تا دور سقف خالی می ماند و وسط کناف کار شده است. معمولا فاصله این جزیره کناف از دیوار به اندازه ۴۰ الی ۵۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. همان اندازه ای که برای باکس نور مخفی در نظر گرفته می شود.

مدل دیگری که امروزه بسیار محبوب است، اجرا کناف بصورت شیار است. شیاری که مانند یک خط است و داخل آن رنگ می شود و در تصاویر زیر هم می توانید نمونه اجرا شده آن را ببینید. در این روش، کل سقف ابتدا با کناف کار شده و تنها بخش هایی که می خواهیم شیار ایجاد شود را خالی می کنیم. یعنی کل سقف کناف است. تنها بخش هایی که با رنگ مشکی نقاشی می شوند خالی می شوند.

اما در ادامه ، می توانید نمونه ای از اجرای کناف برای یک ساختمان ویلایی را ببینید. در این پروژه، انواع مدل های ذکر شده برای اجرای کناف که بالاتر اشاره نمودیم، را می توانید مشاهده کنید.

هم اجرای کناف بصورت شیاری ، هم اجرای کناف بصورت جزیره ای و هم اجرای کناف بصورت باکس نور مخفی یا همان اتوبوسی.

نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف نمونه کار مدرن سقف نورپردازی دکوراتیو با کناف

اگر قصد اجرای کناف با هر طرح و مدلی برای سقف منزل ، سقف ویلا ، محیط کار یا هر فضای دیگری را دارید، و یا اینکه در زمینه نورپردازی و نور مخفی ، هزینه اجرای کناف ، مدت زمان مورد نیاز برای اجرای کناف و … را دارید، می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همینطور استعلام حدودی هزینه کار تان از طریق شماره های زیر با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *