نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل

نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل
اجرای سقف کاذب مدرن با کناف

نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل

در این مطلب قصد داریم به همراه شما به بررسی یک نمونه کار مدرن و زیبا از اجرای سقف کاذب با کناف برای منزل مسکونی بپردازیم.

اگر شما هم صاحب یک منزل مسکونی هستید و قصد دارید برای منزل تان، نمونه ای مدرنی از سقف کاذب به همراه نورپردازی را اجرا نمایید، بد نیست این نمونه کار را ببینید!

در این پروژه همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید فضای منزل بصورت مدرن است. یعنی پذیرایی در کنار آشپزخانه جزیره ای قرار گرفته است. در چنین خانه هایی، بهتر است که سقف کاذب به صورت جدا برای هر کدام از فضاها پیاده سازی شود. یعنی چون نشیمن و آشپزخانه در کنار هم هستند و دیوار جداکننده ای بین آنها نیست، بهتر است که این جدا سازی توسط سقف کاذب و بصورت شماتیک انجام شود. در این روش، سقف کاذبی که روی پذیرایی را می پوشاند، به آشپزخانه نمی رسد و آشپزخانه برای خودش سقف کاذب جداگانه ای دارد. حالا یا با طرح متفاوت و یا با طرح مشابه آنچه که برای پذیرایی پیاده شده است.

در این پروژه طرحی که برا سقف کاذب آشپزخانه پیاده سازی شده است، با طرحی که برای پذیرایی یا همان نشیمن استفاده شده متفاوت هستند.

نکته شاخص و قابل توجه دیگر در این پروژه، اجرای سقف کاذب به صورت دو پله است. به این معنا که سقف کاذب در دو سطح ایجاد شده که می توانید در تصاویر این موضوع را به خوبی مشاهده نمایید.

همچنین، برای اتاق خواب ها سقف کاذب به صورت جزیره ای اجرا شده است. یعنی به جای اینکه ورق و سازه کناف دور تا دور اتاق را کاور کند، وسط سقف یک جزیره سقف کاذب ایجاد شده است که از دیوارهای پیرامون فاصله دارد.

در تصاویر زیر می توانید سقف کاذب پذیرایی یا نشیمن ، آشپزخانه و همینطور اتاق خواب ها را مشاهده نمایید:

نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل نمونه اجرای سقف کاذب کناف برای منزل

چنانچه شما هم قصد دارید برای منزل تان و یا هر فضای دیگر ، سقف کاذب دکوراتیو با متریال کناف را اجرا نمایید و یا قصد دارید در رابطه با کناف و سقف کاذب اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با شماره های زیر در تماس باشید :

۰۹۱۲-۸۹۱۱-۷۳۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *