اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی

اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی
نمونه اجرای سقف کناف برای نشیمن منزل

اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی

در این مطلب قصد داریم به همراه شما، به بررسی نمونه اجرای کامل سقف کاذب کناف برای یک واحد منزل مسکونی بپردازیم. فضاهایی که در این پروژه در آن ها سقف کاذب بصورت دکوراتیو اجرا شد عبارتند از فضای نشیمن یا پذیرایی منزل ، سقف آشپزخانه ، سقف اتاق خواب ها و در نهایت سقف سرویس های بهداشتی.

همانطور که می دانید ، برای اجرای سقف کاذب از کناف استفاده شده است. کناف ، ارزان ترین ، سریع ترین و البته سبک ترین متریال ممکن برای اجرای سقف کاذب است. ورق های کناف از قبل آماده هستند و در محل پروژه تنها نیاز است که برش خورده و روی سازه مورد نظر یا همان شاسی کشی انجام شده، نصب شوند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در فضای نشیمن، سقف کاذب کناف به طور کامل اجرا شده است. برعکس تمام کناف کاری هایی که در اینترنت می بینید که باکس نور مخفی کناف دور تا دور فضا اجرا می شود، در این پروژه، سقف کاذب به طور کامل روی سقف اجرا شده و کل سقف را پوشانیده است و سپس ، دور تا دور نشیمن جای نور مخفی در نظر گرفته شده است.

یعنی یک طرح متفاوت که کمتر به چشم می خورد چرا که هزینه اجرایی و مصرف متریال بالاتری خواهد داشت اما قابلیت اجرای طرح های مختلف را به ما می دهد! در فضای میانی سقف کاذب نشیمن ، همانطور که در تصاویر می بینید، خطوطی بصورت دکوراتیو کار شده است که هم برای نور مخفی مورد استفاده قرار گرفته اند و هم جنبه زیبایی و دکوراتیو دارند.

این قابلیت یعنی اجرای طرح های مختلف روی سقف ، زمانی به دست می آید که شما کل سقف را با کناف و بصورت سقف کاذب اجرا نمایید! در فضای اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی هم اوضاع از همین قرار است.

اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی اجرای سقف کاذب کامل منزل مسکونی

اگر قصد اجرای کناف برای منزل مسکونی تان را دارید، می توانید جهت استعلام قیمت اجرای کناف ، بررسی نمونه طرح های مختلف قابل اجرا و همینطور مشاوره در رابطه با اجرای کناف با شرکت کناف پارس آوات در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *