طراحی آشپزخانه روستیک

سبک طراحی آشپزخانه روستیک هم در فضاهای کوچک و هم در خانه های بزرگ به همان اندازه شیک به نظر می رسد. آشپزخانه روستیک دارای گرما و جذابیت خاصی است. و وقتی نوبت به ایجاد این ظاهر دنج در قلب خانه می‌رسد، ایده‌های طراحی آشپزخانه روستیک، از تیرهای چوبی فرسوده و کابینت‌های رنگ‌شده گرفته تا کف‌های سنگی ناهموار و میزهای مزرعه، بسیار هستند. این سبک کلاسیک حسی غیررسمی و جذاب را به هر خانه ای، چه در شهر و چه در حومه شهر و روستا می بخشد. ما مجموعه‌ای از آشپزخانه‌های روستایی را جمع‌آوری نمویم که مملو از الهام هستند و به شما در طراحی آشپزخانه رویاهایتان بسیار کمک می کنند. ایده های طراحی آشپزخانه روستیک را کشف کنید که مطمئنا زیبایی روستایی را به فضای شما می بخشد و الهام بخش بازسازی بعدی شما می شود.

 

12 ایده آشپزخانه روستیک که الهام بخش افراد با ذوق و سلیقه است

واقعیت این است که برای به کارگیری طراحی روستیک، لازم نیست در روستا یا کوهستان زندگی کنید. شما فقط لازم است چند عنصر اساسی مانند مواد طبیعی، پالت خنثی و علاقه به این حال و هوا را داشته باشید. این آشپزخانه‌های خیره‌کننده نشان می‌دهند که مهم نیست در کجا زندگی می‌کنید، شما قادر هستید که یک آشپزخانه روستایی را به صورت کامل بسازید.

 

طرح شماره 1: چوب روی چوب

این سبک از آشپزخانه که سبکی کوهستانی به نظر می آید دارای یک جزیره با صفحات چوبی، تیرهای چوبی نمایان، و کابینت های چوبی است. در حقیقت طرحی مملو از چوب است، اما اگر واقعا خواهان آن هستید که سبک روستایی را پیاده نمایید، این طرح فوق العاده و معرف آن است.

چوب روی چوب -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 2: به سبک صنعتی

وقتی سبک روستیک با صنعتی آشنا شد، جادویی در طراحی داخلی اتفاق افتاد. تیرهای نمایان و دیوارهای سنگی یک فونداسیون روستایی ایجاد می‌کنند، اما مشتقات صنعتی مانند چهارپایه‌های فلزی، فولاد ضدزنگ، و میزهای مشکی رنگ، کناره‎هایی به آن اضافه می‌کنند.

 

طرح شماره 3: سفید و روشن

کف‌های بلوطی کم‌رنگ و میزهای پیشخوان با روکش سنگ مرمر‌ مشکی، حال و هوای خاصی را در این آشپزخانه ایجاد می‌کند. کابینت‌های سفید خودنمایی می‌کنند و جلوه‌ای مدرن به آن اضافه می کنند.

سفید و روشن -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 4: طراحی آشپزخانه روستیک در فضای باز

این طرح آشپزخانه روستیک در فضای باز دارای کابینت های چوبی و میز پیشخوان با سنگ مرمر است که طرح سنگ چین آن بیشتر سبک روستایی را القا می نماید. آشپزی در این فضا بسیار لذت بخش است و همچنین مزیتی که دارد این است که از انباشته شدن بوی غذا در خانه جلوگیری می شود.

طراحی آشپزخانه روستیک در فضای باز -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 5: در این نوع طراحی، سنگ با چوب تلاقی می کند.

این طرح سنگ کاری آشپزخانه الهام گرفته از طرح فرانسوی است. این یک فضای آشپزی به زیبایی تزیین شده است که هم خانگی و هم شیک به نظر می رسد. کابینت‌های آشپزخانه را در نظر بگیرید که شبیه فرنیچر سنتی، هودهای فر فانتزی با قالب‌های تاجی یا لبه‌های گوش‌دار، و لبه های جذاب روستایی است که بیشتر از شیک بودن پاریسی به نظر می‌رسد تا روستایی.

در این نوع طراحی، سنگ با چوب تلاقی می کند-وب سایت دکورامسین

طرح شماره 6: قفسه بندی باز

قفسه های باز، به جای کابینت های بالایی، به این سبک از آشپزخانه، احساسی دلپذیر می دهد. قفسه ها و میزهای پیشخوان از فلز گالوانیزه ساخته می شوند و کابینت از چوب و نرده های قدیمی می توانند تهیه شوند.

قفسه بندی باز -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 7: طرح  Pacific Northwest

این طرح شامل ستون های ساخته شده از تنه درخت در آشپزخانه است. به این طرح، طرح شمال غربی اقیانوس آرام نیز گفته می شود. در این طرح از چوب بی رنگ به صورت گسترده استفاده می شود. در این طراحی از جزایر سبز جنگلی یا قرمز و کابینت های خاکستری استفاده می شود. امسال این رنگ بیشتر به سمت خاکستری پیش رفته است.

طرح Pacific Northwest-وب سایت دکورامسین

طرح شماره 8: بک اسپلش رنگارنگ

در این طراحی آشپزخانه روستیک، در کنار بهره مندی از جزئیات رایج روستایی، مانند کابینت ها و سقف و ستون چوبی، برای ایجاد حسی روشن و شاد، از بک اسپلش های رنگی و روشن مانند آبی، قرمز و … استفاده می شود که فضا را شگفت انگیز می کند.

بک اسپلش رنگارنگ -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 9: دیوارهای چوبی

این طرحی جدید است که در آشپزخانه کلاسیک و چوبی به کار می رود. قفسه‌های باز در آشپزخانه به دیوارها اجازه می‌دهد در مرکز قرار گیرند، در حالی که کابینت‌های آبی کبالتی از تاریک شدن بیش از حد اتاق جلوگیری می‌کنند.

دیوارهای چوبی -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 10: سبک اسپانیایی

آشپزخانه در طراحی و دکوراسیون به اندازه هر اتاق دیگری مهم است. هنگام طراحی و تزیین آشپزخانه خود، همیشه لازم است ظاهری گرم و دلپذیر را در نظر داشته باشید. یک طراحی به سبک اسپانیایی به شما این امکان را می دهد که بدون تلاش زیاد ظاهری گرم و دلپذیر داشته باشید.

سبک اسپانیایی -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 11: طراحی روستیک با چوب کاج

 

این یک نوع طراحی روستیک آشپزخانه است که در آن از ترکیب چوب بیشتر، به شکل میز و صندلی روستایی، بهره برده می شود.از درهایی استفاده می شود که قابلیت تابش نور بیشتری را به داخل فراهم سازند.

طراحی روستیک با چوب کاج -وب سایت دکورامسین

طرح شماره 12: چوب بازیافتی

در برخی از آشپزخانه های روستیک به دلیل گرانی چوب، از چوب های بازیافتی استفاده می شود. به عنوان مثال، این نوع آشپزخانه ها از کابینت‌ها یا میز و صندلی ساخته می شوند که از چوب سرو قدیمی در حین بازسازی خانه ذخیره شده‌اند.

 

کلام آخر

طراحی آشپزخانه روستایی دارای گرما و جذابیت خاصی است. و وقتی نوبت به ایجاد این ظاهر دنج در قلب خانه می‌رسد، ایده‌های تزیین آشپزخانه، از تیرهای چوبی فرسوده و کابینت‌های رنگ‌شده گرفته تا کف‌های سنگی ناهموار و میزهای روستایی، کم نیست.

The post طراحی آشپزخانه روستیک appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *