طراحی آشپزخانه عروس

آشپزخانه از مهم ترین بخش های خانه و به عبارتی قلب خانه است. بانوان بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند و لازم است که طراحی و چیدمان ان به گونه ای آرامش بخش و با انرژی باشد. این امر به خصوص درباره نوعروسان بسیار صدق می کند. طراحی آشپزخانه عروس در همان روزهای اول زندگی مشترک حساسیت های خاص خود را دارد و لازم است با بهترین ایده ها انجام شود.

همه نوعروس ها خواهان آن هستند که منزل مشترک آنها و به خصوص آشپزخانه برای همان روز و شب عروسی تزیین شود. به طور معمول اکثر خانواده‌های ایرانی این رسم را دارند که خانه و وسایل عروس را به فامیل نشان می‌دهند و برای اینکه این اتفاق، خاطره به‌ یاد ماندنی شود، خانه را به کمک ترفندها و ایده هایی به بهترین و شیک ترین حالت تزیین می‌کنند تا به کمک تزیینات فضا در ذهن فامیل حک شود.

در این مقاله سعی نمودیم که با ارائه ایده های در زمینه طراحی آشپزخانه عروس، شما عزیزان را همراهی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی آشپزخانه عروس-وب سایت دکورامسین

ایده هایی ساده و کارآمد برای زیبایی بیشتر در طراحی آشپزخانه عروس

ایده های فراوانی برای چیدمان و طراحی آشپزخانه عروس موجود است که در زیر به چند مورد اشاره می نماییم:

  • پیشنهاد ما این است که در قدم اول برای طراحی آشپزخانه عروس، رنگ وسایل را تعیین نمایید و بعد از آن به تهیه وسایل و چیدمان آن ها در فضای آشپزخانه بپردازید. همه ما و به خصوص نوعروسان خواهان هارمونی و ست بودن رنگ وسایل آشپزخانه هستند. برای این که طراحی آشپزخانه زیبا و شکیل تر به نظر بیاید، بهتر است در برخی مناطق آشپزخانه تضادهای رنگی داشته باشیم.
  • برای تزیین و چیدمان لوازم خانگی عروس، پیشنهاد ما این است که برای راحتی کار، ابتدا وسایل در جای مورد نظر و مناسب خود قرار بگیرند و بعد از آن تزیین شوند.
  • برای اینکه لوازم و وسایل داخل کابینت ها مرتب باشند، لازم است که وسایل هم اندازه و همخوان را در یک کابینت قرار دهید. به عنوان مثال: ظروف غذاخوری مانند بشقاب، دیس و ظروف در یک کابینت قرار گیرند و وسایل نظیر ادویه جات و اقلام خوراکی خشک در کابینتی دیگر. این کار علاوه بر همخوانی و زیبایی، دسترسی راحت تری را به افراد می دهد.
  • تهیه فرش مناسب برای آشپزخانه نو عروس بسیار حایز اهمیت است. اگر آشپزخانه شما سرامیک است، باز هم برای زیبایی آن از یک فرش کوچک فانتزی بهره ببرید.
  • اگر فضای آشپزخانه دارای پنجره است، از پرده های طرح‎دار بهره ببرید. انتخاب رنگ پرده بهتر است هماهنگ با رنگ وسایل آشپزخانه باشد. لازم به ذکر است که لوردراپه گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه محسوب می شود.
  • در صورت امکان از یک لوستر کوچک و چراغ سقفی برای نورپردازی موثر در فضای آشپزخانه بهره مند شوید. لوسترها و چراغ های سقفی نقش به سزایی در زیبایی فضای آشپزخانه بر عهده دارند.
  • در صورت امکان از چیدمان چندین گلدان کوچک و باطراوت برای افزایش زیبایی و شادابی آشپزخانه استفاده کنید.

 

کابینت ها و قفسه ها فضایی هستند که بیشتر وسایل و لوازم آشپزخانه در آنها قرار می گیرند، وسایلی نظیر: سرویس غذاخوری، لیوان ها، سرویس قاشق و چنگال و … پس بهتر است این وسایل به صورت زیبا، مرتب و هماهنگ چیده شوند. در هنگام چیدن این وسایل پرکاربرد لازم است که دسترسی سریع و راحت به آنها را در نظر داشته باشید. لوازم برقی و کم کاربردتر بهتر است در کابینت ها و قفسه های بالا قرار بگیرند.

ایده هایی ساده و کارآمد برای زیبایی بیشتر در طراحی آشپزخانه عروس-وب سایت دکورامسین

تزیین و نحوه چیدمان لوازم در یخچال عروس

یخچال عروس و تزیینات مربوط به آن از جمله مواردی است که در ارائه جلوه خاص به فضای آشپزخانه نقشی اساسی بر عهده دارد. برای برخی خانواده ها که رسم بر بازدید از خانه نوعروسان دارند، چیدمان و وسایل درون یخچال بسیار به چشم می آید. پس بهتر است از بسته بندی ها و ظروف شیک برای چیدمان خوراکی ها و بطری های رنگی و زیبا برای نگهداری آب و مایعات استفاده شود و جلوه ای زیبا و با سلیقه از شما ارائه دهد. تزیینات یخچال بیشترین اهمیت را در آشپزخانه عروس دارد و معمولا انجام این کار اگرچه با ایده های جذاب و زیبایی همراه است. برای زیبایی و رنگارنگی بیشتر یخچال بهتر است که از دو سه مدل ژله رنگی نیز استفاده کنید.

 

چیدمان و تزیین میز غذاخوری خانه عروس

معمولا در چیدمان وسایل آشپزخانه عروس، برای به نمایش گذاردن وسایل، آنها  را روی کابینت‌ ها و قفسه ها قرار می‌دهند. میز غذاخوری یکی از آن فضاهایی است که می‌توان با چیدمان و تزیین ظروف مختلف بر روی میز، علاوه بر نشان دادن ظروف میز ناهارخوری را نیز به نمایش بگذارید! در صورت وجود میز غذاخوری در آشپزخانه، روی سطح آن را با کمک سرویس غذاخوری، شمع و گل آرایی تزیین نمایید.

چیدمان و تزیین میز غذاخوری خانه عروس-وب سایت دکورامسین

کلام آخر

برای نتیجه گیری بهتر در چیدمان و طراحی آشپزخانه عروس لازم است به تمامی وسایل موجود در آشپزخانه دقت نمایید و هر یک از وسایل را در بهترین و مناسب ترین محل ممکن قرار دهید. هنگامی که همه وسایل با هارمونی خاصی چیده شوند، فضای دلنشینی را برای نوعروسان به وجود می آورد.

ایده ها وترفندهای بسیاری برای تزیین و چیدمان وسایل آشپزخانه عروس وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بهترین و شیک ترین چیدمان آشپزخانه عروس را داشته‌باشید. برای این کار بهتر است به سایت رامسین سری بزنید و با تصاویر و مدل های متنوع و گوناگونی آشنا شوید و با کمک آنها به یکی از بهترین طراحی آشپزخانه عروس دست پیدا کنید.

کلام آخر-وب سایت دکورامسین

 

AA

The post طراحی آشپزخانه عروس appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *