اجرای سقف و دیوار دکوراتیو کناف بجای سقف ساده

کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف

اجرای سقف و دیوار دکوراتیو کناف بجای سقف ساده

وقتی صحبت از کناف و اجرای کناف می شود، تصور همه به سمت سقف نور مخفی و نورپردازی سقف می رود. در حالی کناف متریالی است که قابلیت های بسیار زیادی دارد . برای کاربردهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کناف (یا صفحات گچی فشرده)، می تواند به عنوان یکی از متریال های اصلی ساختمان در هنگام ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد و یا اینکه در فضای داخلی ساختمان (چه خانه و چه محیط کار) برای ساخت عناصر دکوراتیو در فضا مورد بهره برداری قرار گیرد.

در این بخش قصد داریم به کاربرد دوم مطرح شده یعنی ساخت عناصر دکوراتیو با کناف بپردازیم. باکس های نور مخفی که در ابتدای بحث در مورد آن صحبت شد (چرحاندن یک باکس کناف دور سقف و در نهایت نورپردازی آن)، در همین دسته یعنی عناصر کوراتیو با کناف جای می گیرد. اما فراتر از یک باکس نورمخفی کناف که دورتادور فضایی مانند اتاق پذیرایی خانه بچرخد، می توان با کناف طرح هایی بسیار خلاقانه تر و زیباتر روی سقف و دیوار اجرا نمود که به این کارها و طرح ها، عناصر دکوراتیو گفته می شود.

در این بخش قصد داریم نگاهی به برخی طرح های دکوراتیو روی سقف و دیوار بیاندازیم. اگر قصد دارید طرحی متفاوت برای سقف یا دیوار داشته باشید، نگاهی به این طرح ها بیاندازید.

اگر قصد اجرای کناف را دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف

کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف  کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف کناف سقف،اجرای کناف دیوار،سقف دکوراتیو کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای سیستم های کناف

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *