طراحی آشپزخانه فانتزی

طراحی آشپزخانه فانتزی

دکوراسیون آشپزخانه شما می‌تواند تداعی کننده روحیه و هیجانات درونی شما باشد. درون آشپزخانه‌های ساده که با کاشی‌های کف به رنگ سفید، لوازم و اثاثیه‌های استیل و لوازم برقی به رنگ سفید تزئین شده است، هیچ چیز بدی به چشم نمی‌خورد. ولی موضوع اصلی این نوشتار از ما نیست! اگر که بخواهیم بهتر و دقیق‌تر با شما سخن بگوییم بهتر است بیان داریم این روزها خانم‌ها تشنه طراحی آشپزخانه فانتزی هستند! ما در این مقاله از خود چند قدم به جلو برداشته و شما را با طراحی‌هایی خاص و رنگی آشنا می‌سازیم. رنگ‌هایی پر تلاطم، کاشی‌هایی رنگارنگ همانند رنگین‌کمانی که پس از باران خود را نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید جسورانه و بدون ترس در این مسیر گام بگذارید و تغییراتی اساسی در دل آشپزخانه خود رقم بزنید، با ما همراه گردید.

رنگارنگ شدن آشپزخانه شما می‌تواند به آسانی و با افزودن تنها چند وسیله انجام شود. قطعاً شما هم دوست دارید از حالت کسلی هم خود و هم آشپزخانه خود را خارج کنید!

طراحی آشپزخانه فانتزی-وب سایت رامسین

رنگ زرد می‌تواند انتخاب هیجان‌انگیزی باشد!

به رنگ زرد سلام کنید‌. درون آشپزخانه‌هایی پرزرق و برق خود یک پوششی نو و تازه از رنگ آفتابی، قفسه‌های قدیمی خود را تابان نمایید. رنگ زرد به طرز شگفت‌انگیزی می‌تواند شما را در طراحی آشپزخانه فانتزی یاری رساند. شاید که پیش از بیان رنگ زرد از جانب ما، شما ایده و خلاقیت‌هایی در راستای استفاده از آن در محیط آشپزخانه خود نداشتید. امّا جالب است بدانید انتخاب کابینت‌ها به رنگ زرد می‌تواند شما را به سمت و سوی خود جذب نماید.

طراحی آشپزخانه فانتزی با استفاده از قرمز تک رنگ!

شما در طراحی آشپزخانه فانتزی مجبور نیستید تنها در راستای انتخاب یک رنگ ملایم و آرام اقدام کنید. ممکن است شما طرحی از آشپزخانه‌ای را دوست داشته باشید که با یک رنگ قرمز آتشین آراسته شده است. آشپزخانه‌های قرمز نیازمند شیرآلات قرمز به همراه سینک ظرفشویی مشکی خواهد بود. مطمئناً هر فردی با تماشای یک آشپزخانه به رنگ قرمز به وجد خواهد آمد.

استفاده از کاشی‌های طرح‌دار و زیبا

کاشی‌های شش ضلعی که حاوی طراحی‌های زیبا و فانتزی هستند جلایی زیبا و اندکی حس و حال شیطنت آمیز را به آشپزخانه شما خواهند بخشید. بنابراین بهتر است شما در نظر داشته باشید که تنها با تکیه بر کاشی‌های طرح‌دار است که در آشپزخانه‌های خود می‌توانید محیطی متفاوت و زیبا بی‌آفرینید.

 

استفاده از کاشی‌های طرح‌دار و زیبا-وب سایت رامسین

کفپوش‌های طرح‌دار را فراموش نکنید

عشق بسیاری می‌تواند در آشپزخانه‌هایی که از کفپوش‌های طرح‌دار استفاده شده است، موج زند. برای آغاز بهتر است کف چوبی قدیمی را با رنگ نمودن در پیش گیرید یا از کفپوش‌های طرح‌دار بهره‌گیرید. جزیره‌ای قرمز رنگ نیز کنتراست رنگی گیرایی را برای شما مهیا می‌سازد. کاغذ دیواری با طرح زرد رنگ به قفسه‌های کابینت جلوه‌ای بی‌بدیل‌ برای شما فراهم می‌آورد. در پایان رنگ آبی اجاق گاز به تعادل رنگ در محیط کمک می‌نماید.

آشپزخانه‌هایی که از موندریان الهام گرفته است!

این سبک در طراحی آشپزخانه فانتزی از سبک نقاش هلندی پیت موندریان الهام گرفته شده با اتخاذ رنگ‌های متفاوت برای هریک از درب کابینت طراحی گردیده است. هر دو سطح اعم از آبی و صورتی رنگ برروی کابینت‌ها نیز از پلی آکریلیک انعطاف پذیر طراحی گردیده است.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ‌هایی از سبز، آبی و همچنین سفید؛

شما می‌توانید از دیوارهای سبز رنگ برای محیط آشپزخانه خود استفاده نمایید. در بطن همین دیوارهای سبز رنگ استفاده از کابینت‌هایی به رنگ سفید نمای جذاب و گیرایی را به آشپزخانه‌های شما خواهد داد. این‌گونه قطعاً که محیط آشپزخانه شما از یکنواختی خارج خواهد شد. شما می‌توانید برای آن سوی از محیط آشپزخانه خود از دیوارهایی به رنگ آبی استفاده کنید. دیواره ‌های پشت سینک ظرفشویی و اجاق گاز خود را با سنگ مرمر بی‌ارایید. البته اگر که بتوانید از یک سینک ظرفشویی گرانیتی استفاده کنید، طراحی فوق‌العاده‌ای را برای خود رقم خواهید زد.

استفاده از کاشی‌های اسپانیایی رنگارنگ

در این طراحی می‌بینیم و شاهد این مسئله هستیم که کاشی اسپانیایی و یک آشپزخانه جزیره‌ای منحصر به فرد، هر دو این فضای آشپزخانه را به زیبایی هرچه تمام‌تر رنگ‌آمیزی می‌نمایند. شما می‌توانید صفحه برروی جزیره را از چوب طراحی کنید و از یک سینک ظرفشویی توکار بهره گیرید. کابینت‌هایی به رنگ استخوانی و اجاق گازهای به رنگ مشکی طلایی کار شما را بی نقص تر و زیباتر خواهد کرد.

کاغذ دیواری طراح‌دار و اشیاهای رنگی

کاغذ دیواری نقش‌دار و طرح‌دار و جمعی از اشیاء رنگی این آشپزخانه را به لحاظ طراحی داخلی، به مدلی بی‌بدیل‌تر مبدل می‌سازد که شما می‌توانید نقش ارکان رنگی را در جذاب‌تر نمودن آن به خوبی با چشمان خود شاهد باشید. کاغذ دیواری‌های طرح‌دار به آسانی در بازار با قیمت‌های گوناگون قابل تهیه خواهد بود. یک تابلو نقاشی با رنگ‌های شاد برای یک سبک و سیاق آشپزخانه مناسب و مطلوب خواهد بود.

کاغذ دیواری طراح‌دار و اشیاهای رنگی-وب سایت رامسین

در رابطه با طراحی آشپزخانه فانتزی بیشتر بدانید

  • نور آشپزخانه را به خوبی تنظیم نمایید

حائز اهمیت‌ترین نکته در دکوراسیون آشپزخانه فانتزی و یا هر آشپزخانه دیگری تنظیم نور خواهد بود. نورها به دو دسته طبیعی و مصنوعی تبدیل می‌شود. مقصود از نور طبیعی همان نور خورشید خواهد بود که از سمت و سوی پنجره به درون آشپزخانه راه پیدا می‌کند. حال نور مصنوعی همانند انواع لامپ‌ها است که به واسطه‌ی برق تأمین شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد. چنانچه که نور خورشید به قدر کافی به آشپزخانه شما تابیده گردد، نیازی به بهره‌گیری از منابع نور مصنوعی در روز نخواهید داشت. ولی برای شب هنگام می‌باید منابع نور به قدر کافی در اختیار شما وجود داشته باشد.‌ به گونه‌ای کلّی نورهای مصنوعی باید به حالتی تنظیم شوند که به بهترین نقاط از آشپزخانه شما بتابند.

از آن سوی که در طراحی آشپزخانه فانتزی درب کابینت‌ها به سمت و سوی رو به رو باز می‌شود، زوایای نور باید به حالتی تنظیم گردد که اشیای داخل کابینت‌ها به خوبی مشاهده شود. علاوه بر این‌ها باید در برخی از نقاط چون مکان قرار گرفتن یخچال و یا ظرفشویی که اشخاص نیاز به دیدن دقیق و کامل دارند، نور میبایست به قدر کافی و از جهت مناسب وجود داشته باشد.

  • طراحی برای دسترسی آسان را مدّنظر قرار بدهید

بعضی از افراد تلاش می‌کنند به هر شکل که امکان دارد تمام وسیله‌ها را داخل آشپزخانه خود جای بدهند. به دور از این موضوع که روش دسترسی بدان‌ها به چه حالت باشد. به این نکته بهتر است توجه داشته باشید که شیوه‌های چیدمان وسیله‌های آشپزخانه میبایست به حالتی باشد که به آسانی مورد بهره‌گیری واقع شود. به عنوان نمونه؛ یخچال از جمله وسیله‌هایی است که در روز بارها مورد بهره‌گیری واقع می‌شود. از این جهت بهتر است در مکانی از آشپزخانه شما جای بگیرد که اندک‌ترین رفت و آمد انجام شود. همچنین وسیله‌هایی که بسیار مورد بهره‌گیری واقع نمی‌شود، بهتر است در مناطق انتهایی آشپزخانه شما جای بگیرد. این نکته به ویژه در قسمت‌های میانی طول روز که احتمال حضور تعداد بسیاری از اعضای خانواده در آشپزخانه وجود دارد، اهمیت پیدا کرده است و منجر به تسهیل و تسریع در دسترسی خواهد شد.

نتیجه گیری

دوستان عزیز امیدواریم که شما بتوانید با استفاده از مطالب بیان شده در قسمت فوقانی متن طراحی آشپزخانه فانتزی را به خوبی پیش ببرید. حال آن‌که در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه شما می‌توانید با ما در رامسین تماس حاصل فرمایید. ما سعی می‌کنیم به تمامی پرسش‌های شما در زمینه طراحی آشپزخانه، دکوراسیون خانه در انواع سبک‌ها و نمونه‌ها پاسخ‌گو باشیم. تنها کافی است به ما اعتماد کنید.

The post طراحی آشپزخانه فانتزی appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *