طراحی کابینت سفید آشپزخانه

طراحی کابینت سفید آشپزخانه 

این مقاله در باره ی طراحی کابینت سفید آشپزخانه می باشد زیر ،  بسیاری جرات ندارند آشپزخانه مدرن سفید را امتحان کنند! و با این حال، این ایده عالی است که کمی از آشپزخانه معاصر را در رنگ های مختلف تغییر دهید. یک آشپزخانه اوپن مینیمالیستی به رنگ سفید روشن یا یک آشپزخانه مجهز با لاک سفید برای سبک صنعتی تر، اینها گزینه‌هایی برای طراحی آشپزخانه است. به هر حال، چه کسی دوست ندارد یک آشپزخانه با طراحی زیبا برای  خانه داشته باشد؟ در اینجا تمام نکات ما برای تجهیز آشپزخانه سفید و چوبی با زیبایی تمام وجود دارد.

طراحی کابینت سفید آشپزخانه-وب سایت دکورامسین

آیا آشپزخانه سفید ایده خوبی است؟

آشپزخانه‌های تمیز و سفید ، سبکی جاودانه را ارائه می‌دهند که بعید است با گذشت زمان از مد خارج شود.

ترکیب  با میز کار، نما‌ها، کمد‌های ذخیره سازی، کابینت‌ها یا سایر مبلمان چوبی آشپزخانه در آشپزخانه سفید برای یک فضای اسکاندیناویایی و روستایی عالی خواهد بود .

رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه، اتاق را روشن تر از همیشه،می‌کند. ظاهری کاملا سفید باعث می‌شود اتاق شما بزرگتر شود . هوشیار، تمیز و دوستانه، آشپزخانه سفید و چوبی ایده خوبی است!

ماهیت خنثی رنگ سفید به این معنی است که رنگ خوبی برای استفاده به عنوان پس‌زمینه یا بوم تمیز برای رنگ‌های دیگر است. رنگ‌های خنثی به خوبی با هر رنگ دیگری جفت می‌شوند و این به ویژه برای رنگ سفید صادق است. می توان آن را با رنگ‌های دیگر ترکیب کرد تا کنتراست طبیعی به آن اضافه شود . وقتی سفید با رنگ‌های متالیک مانند فولاد ضد زنگ یا برنج همراه شود، ظاهر خشن آنها را نرم می‌کند. در حالی که رنگ‌هایی مانند مشکی، قهوه ای و خاکستری نیز خنثی‌های برجسته‌ای هستند که می‌توانند در آشپزخانه استفاده شوند، سنتی ترین آشپزخانه‌ای که مردم در سر خود می بینند اغلب سفید است.

آشپزخانه‌های سفید زمانی محبوب‌تر شدند که آماده‌سازی غذا و نگرانی‌های آلودگی بر تاریخچه طراحی آشپزخانه تأثیر گذاشت. از آنجایی که به راحتی می‌توانید کثیفی و ریختن آن را ببینید ، می‌توانید به سرعت آشفتگی‌ها را تمیز کنید و میکروب‌ها و باکتری‌های آشپزخانه خود را بیرون نگه دارید . کابینت‌های سفید به آن احساس تمیزی می‌افزایند که هیچ رنگ دیگری ایجاد نمی‌کند.

آیا آشپزخانه سفید ایده خوبی است؟-وب سایت دکورامسین

رنگ‌های هماهنگ با آشپزخانه سفید

آشپزخانه سفید و چوبی یکی از محبوب ترین سبک‌های آشپزخانه مدرن است  ، اما بسیاری جرات توسعه آن را ندارند. و با این حال، این مدل‌های آشپزخانه با رنگ‌های مختلف ست می‌شوند.

 

در اینجا چند ایده رنگی عالی برای طراحی آشپزخانه زیبای شما وجود دارد.

 

 

رنگ‌های پاستلی و محو شده: سبک نوردیک

برای کمی اصالت، چرا سفید و چوب را با سایه های پاستلی ترکیب نکنید  : آبی روشن، خاکستری کم رنگ، ارغوانی یا حتی سبز آبی.

اینها رنگ‌های نجیب ایده آل برای یک دکوراسیون دنج پر از متانت، مناسب برای یک آشپزخانه مرسوم، مد روز و جادار هستند.

سایه های خاکستری: یک سبک معاصر

خاکستری رنگی بسیار غنی از سایه‌های: خاکستری آنتراسیت – خاکستری روشن، خاکستری فلزی، خاکستری مات، مات یا کوارتز است. خاکستری و چوب کاملاً با لوازم فولادی ضد زنگ همراه است.

 

با چهارپایه‌ها و سایر مبلمان چوبی مشکی ، یک دکوراسیون آشپزخانه بسیار شیک و جاودانه است. این به شما بستگی دارد که چوب را انتخاب کنید.

بژ روشن یا تیره: یک سبک کلاسیک شیک

رنگ بژ یک سایه ایده آل برای آشپزخانه کلاسیک و همچنین برای یک آشپزخانه لوکس است. این یک رنگ فوق العاده مدرن برای اتاق نشیمن شما است.

 

با کفپوش چوبی و سایر مصالح نجیب، طراحی داخلی شما خیره کننده خواهد بود. با احتیاط، گرم و خاموش، بژ تیره یا روشن ، سبکی و اصالت را به ارمغان می‌آورد.

رنگ‌های روشن: یک سبک پویا

قرمز، زرد و سایر رنگ‌های روشن با سفید و چوب ترکیب می‌شوند و طراوت، دوستی و گرمای بیشتری را به خانه می‌آورند.

 

 

آیا نگهداری از کابینت سفید دشوار است؟

آشپزخانه سفید و چوبی ممکن است برای علاقه ‌مندان به دکوراسیون رنگ جذاب نباشد. بله، آشپزخانه سفید نیاز به نگهداری زیادی دارد .

برای تمیز نگه داشتن اتاق، استفاده از گریس آرنج ضروری است که می تواند خانواده‌های دارای فرزند زیاد را دلسرد کند.

علاوه بر این، بدون اینکه حداقل یک بار آن را امتحان کرده باشید، نمی توانید بدانید که آیا آشپزخانه سفید می‌تواند شما را خوشحال کند یا خیر. جسارت ایده های جدید را داشته باشید.  چه کسی می‌داند؟ ممکن است شما را شگفت زده کند!

آیا نگهداری از کابینت سفید دشوار است؟-وب سایت دکورامسین

کابینت‌های تمام سفید هنوز مد روز است؟

سفید غیر قابل تعویض است. سایه‌های زیادی وجود ندارد که بتواند در برابر جذابیت همیشگی این رنگ آرام مقاومت کند . با این حال، به نوعی، ایده یک آشپزخانه تمام سفید با کابینت‌های سفید، لوازم جانبی سفید، و حتی یک میز سفید و کف سفید به عنوان یک روند دائمی از بین رفت. تمایل دارد که ظاهری شسته و رفته به فضا بدهد و تهاجمی می شود. علاوه بر این، این روند در دهه گذشته به قدری اغراق آمیز بوده است که شروع به تبدیل شدن به یک چشم درد کرده است.

 

گزینه‌های دیگری که مد روز هستند ، رنگ‌های چوب طبیعی ، کابینت‌های جسورانه، و حتی رنگ‌های پررنگی هستند که بر روی دیوار ظاهر می‌شوند.

 

معایب کابینت سفید چیست؟

اگرچه دلایل مختلفی برای انتخاب کابینت سفید آشپزخانه وجود دارد، اما چند دلیل وجود دارد که باعث شده افراد در انتخاب و طراحی آشپزخانه با  کابینت سفید تجدید نظر کنند.

به نظر می‌رسد کابینت‌های سفید راحت تر کثیف می شوند‌.

از آنجایی که رنگ سفید هیچ لکه یا لکه ای را پنهان نمی‌کند ، کثیف شدن آن آسان تر است و برای اینکه کابینت های سفید به بهترین شکل ظاهر شوند، نیاز به نگهداری یا نگهداری بیشتری دارد. شما نمی‌توانید چیزی را در سطح یک کابینت تمام سفید پنهان کنید زیرا به اندازه رنگ‌های تیره دیگر بخشنده نیست. همچنین به این معنی است که اگر می‌خواهید ظاهر کابینت‌های سفید خود را حفظ کنید، باید همیشه مواد تمیزکننده در دسترس داشته باشید . خوشبختانه، کابینت‌های سفید براق و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری نیاز به نگهداری کمتری دارند، حتی اگر بیشتر از همتایان تیره‌تر خود تمیز شوند.

معایب کابینت سفید چیست؟-وب سایت دکورامسین

The post طراحی کابینت سفید آشپزخانه appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *