طراحی آشپزخانه با پنجره

طراحی آشپزخانه با پنجره

طراحی آشپزخانه با پنجره-وب سایت دکورامسین

یکی از ضروری ترین طراحی‌های خانه، آشپزخانه است که هنگام ساخت باید به آن توجه بسیاری کرد ما در این مقاله سعی کرده‌ایم درباره طراحی آشپزخانه با پنجره مطالبی خدمت شما قرار بدهیم. در آشپزخانه‌هایی که پنجره در آن‌جا وجود دارد در واقع نور بی‌نظیری ایجاد کردند که شما می‌توانید برای طراحی داخل این آشپزخانه از انواع مختلفی استفاده کنید. تابیدن نور طبیعی باعث می‌شود که فضای آشپزخانه انرژی بسیاری داشته باشد و محیط روشن باشد همچنین می‌توانید از گل و گیاه‌های طبیعی استفاده کنید؛ تازگی را به قلب خانه هدیه دهید و همچنین می‌توانید برای تزیین پنجره‌های موجود در آشپزخانه با استفاده از پرده‌های خاص زیباتر کنید و شما نباید حتماً طرح‌های شلوغ استفاده کنید می‌توانید از آویزهای سنتی به کار بگیرید، ما را تا ادامه مطلب همراهی کنید.

 

دیزاین طراحی آشپزخانه با پنجره

دیزاین طراحی آشپزخانه با پنجره-وب سایت دکورامسین

همان‌طور که تا اینجای مقاله متوجه شدید آشپزخانه پنجره‌دار از منبع نوری بی‌نظیر و کافی برخوردار است برای طراحی داخلی آشپزخانه‌ها از سبک‌های کلاسیک و مدرن می‌توانید استفاده کنید اگر بخش‌های مختلف خانه از سبک دکوراسیون سلطنتی استفاده کرده‌اید بهتر است آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک انجام دهید. با توجه به اینکه امروزه سبک های مدرن توجه بیشتر افراد را جلب کرده است و اگر طرح شما ستم در نظر از طراحی دکوراسیون آشپزخانه بهتر است استفاده کنید بیشتر آشپزخانه فضایی برای ایجاد پنجره به چشم مارک بهتر از دکوراسیون محکومیت داشته باشد.

برای تنظیم پنجره آشپزخانه می‌تواند از مدل پرده آشپزخانه که طرح‌های فانتزی دارند استفاده کنید و همچنین نیز تمایل می‌توانید چارچوب پنجره دار با رنگ‌های متفاوت رنگ آمیزی کنید که باعث می‌شود پنجره برجسته تر نشان داده شود و زیبایی طراحی داخلی آشپزخانه را کامل کند قرار دادن گل گیاه باعث می‌شود که زیبایی و طراوت خاصی باشد خانه بدهید علاوه بر آن اگر آراد طاقچه دار درست کنیم می توانید گلدان ها و سایر وسایل های تزیینی را قرار بدهید همچنین امروزه برای زیبایی بیشتر آشپزخانه شیرهای توپی استفاده می‌کنند همچنین برای ایجاد فضای متفاوت می‌توان دور تا دور دیوار پنجره را به کمک کابینت با رنگ‌های تیره روشن بپوشانید.

نکات مهم در رابطه با طراحی آشپزخانه با پنجره

شما می‌توانید چرا پنجره سینک ظرفشویی قرار بدهید این کار حس خوبی را به شما می‌دهد زمانی که شما در حال شستشوی ظروف هستید می‌توانید نمایی زیبا از پنجره قابل مشاهده هست را ببینید که بسیار آرام بخش است. این ها باید با ارتفاع پنجره را در نظر بگیرد که حواستان به پنجره ارتفاع مناسب باشد از شیراز آب‌های زیبا استفاده کنید تا دکور زیباتر شود. در خانه همه افراد یک سری ظروف وجود دارد که نیاز نیست همیشه در دستتان باشد می‌توانید آن‎‌ها را در کابینت‌های سمت پایین پنجره قرار بدهید تا در زمان های مناسب از آن استفاده کنید، برای همین می توانید کامل در نظر بگیرید و چیدن قابلمه که به آن لازم دارید وسایل تزیینی باشد که به کارتان می‌آید.

یکی دیگر از مدل‌ها که می‌توانید آن استفاده کنید اجاق گاز زیر پنجره می‌باشد قرار دادن اجاق گاز در زیر پنجره که شما هنگام پختن غذا از نظر که از پنجره می‌شود لذت ببرید و آشپزی را با آرامش انجام بدهید این کار باید دقت کافی داشته باشید که جلو پنجره می‌گیرد یا اجاق گاز رومیزی استفاده کنید بهتر از یک طراح حرفه‌ای کمک بگیرید پنجره از کنید نباید در قسمت بالا کابینت اجرا کنید اما می‌توانید با کمی خلاقیت این کار را به خوبی انجام بدهید به خاطره می‌تواند از کابینت های شفاف استفاده کنیم که پشت آنها به شدت شیشه‌ای را نمی‌پوشاند علاوه بر آن این موضوع کمک می‌کند که بتوانید از کابینت استفاده کنید از منظره بیرون هم لذت ببرید و نهایت استفاده را کنید.

آشپزخانه مدل جزیره ای

آشپزخانه مدل جزیره ای-وب سایت دکورامسین

اگر شما به دنبال یک فضای رویایی و دلنشین هستید می‌توانید تنها آشپزخانه جزیره‌دار را به وجود بیاورید که امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به زیبایی شما هایی که بسیاری بکند جزیره در آشپزخانه به این معنی است که آشپزخانه با فضای بزرگتر جلوه می‌دهد، کابینت‌های جزیره کاربردهای متفاوت‌هایی دارند می‌توانند یک کابینت چهارسوی علم یا یک پیشخوان بزرگ باشد سینک ظرفشویی موردی است که می‌توانید آن را در مورد کابینت جزیره قرار بدهید یا اصلا می‌تواند هیچ کدام از این گزینه‌ها قرار ندهید یک گلدان زیبا روی آن بنویسید. کابینت‌های جزیره علاوه بر اینکه سطح زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند برای گذاشتن لوازم کمک می‌کند، یکی از امتیازات منحصر به فرد آشپزخانه این است که بدون جدید دیوار فضای کافی برای نصب کابینت را فراهم می‌کند. یک جزیره آشپزخانه باید فضای کافی داشته باشد تا بتوانیم فعالیت های تان را در روی آن انجام دهید همچنین نباید انقدر بزرگ باشه که فضای آشپزخانه را اشغال کند و فضای حرکت به شما ندهد. در بیشتر آشپزخانه‌های جزیره‌ای از میزهای محرک استفاده می‌شود، اگر آشپزخانه شما کوچک باشد جزیره در بین مرز پذیرایی و آشپزخانه قرار می‌گیرد معمولا جزیره آشپزخانه از جنس کابینت ساخته می‌شود  اما بسیاری از مقاومت‌ها به سلیقه طراحی مورد نظر و کاربرد آن متفاوت است.

چوب یکی از بهترین گزینه‌ها برای جزیره از دست نمی‌باشد زیرا اهمیت و گرما را بسیار می‌کند اگر خط و خش روی آن بیفتد به راحتی می توان آن را سمباده زد و همچنین استفاده از ام دی اف در ساخت کابینت در ایران محبوبیت بسیاری دارد به دلیل تنوع در روکش‌ها، رنگ، طرح، مقاومت خوب در برابر رطوبت و امکان ساخت انواع اشکال هندسی زاویه‌دار و منحنی، برای ساخت جزیره آشپزخانه مناسب است. همچنین شما می توانید میز جزیره را از جنس بتن تهیه کنید که امروزه بسیار مدرن و مینیمال می باشد و از ویژگی های بارز آن در برابر رطوبت، فشار، ضربه و همچنین انعطاف آن در تهیه انواع اشکال هندسی و منحنی بسیار پرطرفدار است.

The post طراحی آشپزخانه با پنجره appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *