دکوراسیون منزل آپارتمانی با فضای بهینه در سائوپائولو

 
 

یک آپارتمان تک خوابه با مساحت 753 فوت مربع (70 متر مربع) ممکن است که از بیرون به نظر کوچک بیاید، اما هنگامی که از فضای دکوراسیون منزل به درستی استفاده شود، این خانه می تواند فضای زندگی مناسب برای یک زوج جوان را فراهم کند. در شهر پر جنب و جوش سائوپائولو در برزیل، ویترین های MaxHaus از شرکت Casa 2 Arquitetos این مکان را به یک خانه خوشآمدگو و کاربردی پر از منحصر به فردی تبدیل کرده است. این آپارتمان معمولی یک تم مدرن-صنعتی با کفپوش سیمانی، زمینه ی بتنی دارد و محیط و فضای دکوراسیون منزل آن نسبت به روشنایی بیشتر به سمت تاریکی می رود. با تکیه بر این تقاضا حتی هنگامی که از تهویه هوای طبیعی برخوردار بودند، معماران یک تعادل بی نقص بین ظرافت مراقبت شده و سرگرمی گاه به گاه را کشف کردند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

در طراحی دکوراسیون منزل ، تکامل رو به سمت رنگ های خنثی، این آپارتمان به رنگ های مشکی، خاکستری و سفید مزین شده است، که یک محیط منحصر به فرد خلق کرده است. چراغ های سفارشی، چراغ آویزهای مجسمه ای تام دیکسون و آینه هایی با سبک صنعتی در اتاق خواب و حمام در کنار دکوراسیون مدرن آشپزخانه با کاشی های سیاه و سفید تضاد بصری جالبی فراهم کرده اند. رنگ اضافه شده به دکوراسیون داخلی با استفاده از دکوراسیون و وسایل هوشمند که طلیعه ی رنگ های قرمز، سبز، زرد و آبی هستند در یک مد محدود شده اما قابل توجه شکل گرفته اند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دیگر مشخصه های جالب توجه درون آپارتمان شامل دیوار چوبی در اتاق خواب، تخته ی سیاه گچی روبروی فضای ناهار خوری و چراغ های روشنایی که آن را تزیین کرده است می شود. از آنجا که صاحبان خانه عاشق میزبانی از دوستان و خانواده ی خود بودند، فضای حال و پذیرایی بیشینه شده است و اتاق خواب تا جای ممکن کوچک نکه داشته شده است، که یک منطقه ی بزرگ، باز و مرکزی خلق می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

 

تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت

استفاده از مطالب سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز می باشد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *