۳۰ ایده برای طراحی روف گاردن مدرن

طراحی روف گاردن مدرن

۳۰ ایده جذاب برای طراحی روف گاردن مدرن

هنگامی که باغ پشت بام یا روف گاردن را در ذهن خود ساختید، راه را برای  طراحی روف گاردن مدرن روشن کنیدبا سازنده یا پیمانکار خود چک کنید تا ببینید آیا سقف شما می تواند فشار خاک، ظروف و غیره را برای طراحی روف گاردن مدرن نگه دارداقدامات ایمنی – نصب نرده ها و پناهگاه های مینیاتوری به منظور حفاظت از گیاهان از سقوط اشیاء (اگر شما به عنوان مثال با ساختمان های بلند تر احاطه شده)شروع به تحقیق در مورد نوع گیاهان که می توانند رشد کنند برای طراحی روف گاردن مدرن و با متخصص در مورد نگهداری صحبت کنیدنصب اسپرینکلرها یک ایده عالی است، مطراحی روف گاردن مدرن خصوصا در طول تابستان گفته می شود، ما آرزو می کنیم برنامه ریزی زمان سرگرم کننده و توسعه روف گاردن همه و همه پروسه ای سراسر لذت بخش باشد .

 اگر شما در شهر زندگی می کنید احتمالا در محل زندگی خود باغ و یا باغچه و یا فظای سبزی در اختیار ندارید داشتن فضای بیرونی همیشه در مناطق شهری از امتیازات شهر نشینی مثبت برای طراحی روف گاردن مدرن محسوب می گردد و اگر شما در یک ساختمان بلند یا بلوک آپارتمان زندگی می کنید، شما به سادگی می توانید باغچه ی با کیفیت خود را داشته باشید اگر در طبقه بالا زندگی کنید و حقوق دسترسی به سقف داشته باشیدیا شاید شما تراس سقف خود را داشته باشید که هنوز استفاده نکرده اید؟ 

پشت بام ها فرصت های عالی برای ایجاد و طراحی روف گاردن مدرن را فراهم می کند و می تواند به عنوان همتایان طبقه ی اول خود جذاب و آرام باشدمشاوره ما در مورد همه چیز از ملاحظات ساختاری به طرح های کاشت و نورپردازی، و تبدیل شدن به مالک یک روف گاردن شیک و مدرن دارد .

ما در این مقاله سعی کردیم ۳۰ ایده جذاب برای طراحی روف گاردن مدرن را ارائه دهیم . با تماس با کارشناسان مارون دکور یک قدم به خلق رویاهای خود  نزدیکتر شوید.

 

نوشته ۳۰ ایده برای طراحی روف گاردن مدرن اولین بار در دکوراسیون و طراحی داخلی مارون پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *