روش طراحی دکوراسیون داخلی

به منظور ایجاد تحرک و زیبایی در طراحی داخلی فضاهای مورد نظر میتوان از روش های طراحی متنوعی استفاده کرد. که از جمله میتوان از جلو و عقب بردن دیوار ها، پر و خالی کردن احجام و یا ایجاد دیوار کاذب استفاده ی کاربردی کرد. در این روش هم میتوان نیاز های مورد نظر را پاسخ داد و هم زیبایی فضا را چندین برابر کرد.

نمونه ی این مورد را میتوان در کاربری های مختلف مسکونی ، تجاری و اداری مشاهده کرد.

روش طراحی مسکونی

به عنوان مثال در طراحی داخلی مسکونی در اتاق خواب ها میتوان از این روش در ایجاد فضای برای تخت خواب و یا ایجاد طبقاتی برای کتاب ، قاب عکس و یا اکسسوری های دیگر استفاده کرد. و یا در طراحی فضای نشیمن از این روش برای ایجاد کتابخانه ی مدرن ، میز تلویزیون ، آکواریوم های دیواری و … میتوان استفاده کرد.

روش طراحی مسکونی
روش طراحی مسکونی
روش طراحی مسکونی ۲
روش طراحی مسکونی ۲

روش طراحی تجاری

در طراحی داخلی فضاهای تجاری از این روش میتوان در راهرو های مرکز خرید به منظور استراحت و یا نشستن مخاطبان استفاده کرد. و یا در طراحی داخلی مغازه ها میتوان از این روش در ویترین ها برای به نمایش گذاشتن محصولات یا در داخل مغازه ها برای نشستن مصرف کنندگان استفاده کرد.

روش طراحی تجاری
روش طراحی تجاری

روش طراحی اداری

در طراحی داخلی فضاهای اداری نیز میتوان از این روش برای ایجاد فضای میز کار و یا ایجاد قفسه های لازم ، کمد مورد نیاز کارکنان درون دیوار استفاده کرد. یا استفاده از این روش در اتاق مدیریت به منظور ایجاد فضاهای خصوصی و یا قسمتی تزیینی در اتاق.

روش طراحی اداری
روش طراحی اداری

نوشته روش طراحی دکوراسیون داخلی اولین بار در معمارونه. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *