کناف کاری و اجرای کناف، شرکت کناف پارس آوات

کناف کاری،اجرای کناف

کناف کاری و اجرای کناف، شرکت کناف پارس آوات

بزرگترین و اصلی ترین خدماتی که به طور پیوسته توسط شرکت کناف پارس آوات عرضه می گردد، کناف کاری یا اجرای کناف است. اگر با کناف آشنایی ندارید، باید به اطلاع شا برسانیم که کناف صفحات گچی فشرده آماده است که توسط شرکت کناف ایران ارائه می شود. این صفحات گچی بر روی دیوار و سقف اجرا می گردند. بر روی دیوار برای ساخت دیوار و یا پوشاندن دیوار و بر روی سقف برای ایجاد سقف کاذب و یا باکس نور مخفی که با نورپردازی همراه می شود و فضایی مدرن ایجاد می نماید.

اگر شما در حال ساخت ساختمان و یا بازسازی منزل مسکونی و یا محل کارتان هستید، قطعا برای ساخت سقف کاذب و یا دیوار به کناف نیاز خواهید داشت. کناف متریالی است که با سرعت بسیار زیاد اجرا می گردد. روال کار به این صورت است که ابتدا سازه کناف پیاده سازی می شود و سپس ورق های کناف بر روی سازه نصب می شوند. در کنار اجرای سریع کناف، چون این پنل ها خشک هستند می توان بلافاصله اقدام به رنگ آمیزی و نقاشی نمود. از این حیث کناف سریع ترین متریال گچی است که اجرا می شود و پروژه ی شما با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گچ و رابیتس به اتمام خواهد رسید.

اگر قصد اجرای کناف بر روی سقف و یا دیوار دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به کناف دارید، می توانید با مشاورین خود در پارس آوات در تماس باشید.

کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف کناف کاری،اجرای کناف

شرکت کناف پارس آوات

عرضه و اجرای صفحات کناف

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *