پنج رنگ دیواری که شما را شادتر می کند

رنگ ها در خانه ی شما، خصوصا رنگ  دیوارها، می تواند تاثیر زیادی بر روحیه ی شما داشته باشد. سایه ی دیوارها بر احساسات شما تاثیرگذار است: سایه های رنگ خاصی شما را افسرده می کند، برخی از آنها به شما کمک می کند تا احساس آرامش کنید، برخی دیگر اشتهای شما را از بین می برد و رنگ های بسیار دیگری که احساسات دیگری را ایجاد می کنند. به افتخار ماه رنگ درمانی ملی ، ما از سو کیم، یکی از کارشناسان شرکت رنگ والسپار ( Valspar )،  درخواست کردیم تا بهترین سایه های رنگی که حس مثبت بودن را ترویج می کند با ما در میان بگذارد.
کیم گفت: «طبیعت و خاطرات سبب می شوند تا ما احساس شادی کنیم، پس یافتن رنگی که لحظات شادی شما را منعکس کند بهترین راه برای ارتباط برقرارکردن با یک رنگ است». «من ساخت یک کولاژ تصویری از عکس ها و بریده های مجله روی یک میز را توصیه می کنم، بعد ببینید آیا رنگی در این کولاژ وجود دارد که شما را به یک لحظه  شاد برگرداند. اغلب ما چنین می پنداریم که رنگ های شاد رنگ های برجسته تری هستند، اما برای بعضی از ما مکانی ساکت با تُن ملایم تر لحظه ایی شاد را فراهم می کند.»
کیم هشدار می دهد که «از سایه های شدیدا روشن و همچنین رنگ های دیواری تیره با ته رنگ سبز اجتناب کنیم». به الهام نیاز دارید؟ اینجا ایده هایی برای راه انداختن شما ارائه می شود.

۱- رنگ زرد برای خوشحالی

برای ارتباط بین رنگ زرد با سرزندگی دلیلی وجود دارد. کیم می گوید: « این رنگ زرد کیفیت کمی لطیف و درخشانی و حسی شبیه اشعه ی گرم خورشید ایجاد می کند و تمام حواس پنجگانه را هوشیار می کند». او توضیح می دهد که: «رنگ زرد منبعی طبیعی از انرژی مثبت و جرقه هایی از احساس شادی است».

۲- رنگ آبی آسمانی برای ایجاد حس آرامش

چگونه در این اتاق می خواهید احساس راحتی کنید؟ کیم توضیح می دهد که «نور آبی آسمانی فورا به شما احساس آرامش می دهد و به بازگشت ریتم های طبیعی کمک می کند». شواهد روز افزونی به وجود ارتباط بین خواب و بهره وری و بهروزی کلی تاکید می کند و رنگ آبی کیفیت های تسکین دهنده و ترمیم کننده ای ایجاد می کند که می تواند به بهترشدن آرامش و آسایش کمک کند.

۳- بنفش تیره برای تمرکز

کیم می گوید: «این رنگ ممکن است گرفته و تاریک به نظر برسد، اما یک ته رنگِ پنهانِ بنفش در اعماق آسمان شب، شما را به درون خود می کشد و به شما آسودگی و آرامش می دهد. این رنگ همچنین به ایجاد مکانی برای تمرکز و تفکر کمک می کند.»

۴- رنگ سبز مایل به زرد حس انرژی+

کیم یادآوری می کند: ما تنها با نگاه کردن به این دیوار افزایش انرژی خود را احساس می کنیم. این تعادل سبز و زرد، عطر اولین شکوفه های بهار و هیجان فصل پیش رو را ایجاد می کند. رنگ سبز همچنین انرژی مثبت به فضا می دهد و رشد شخصی را تحریک می کند.

۵- خاکستری نقره ایی برای ایجاد تعادل

کیم می گوید: «این آمیختگی کامل سبز زیتونی و خاکستری نقره ایی تعادل و هارمونی را به وجود می آورد. این تعادل و هارمونی به نعمتِ داشتن چیزهای کمتر و لذت بردن بیشتر از آن چیزهایی که واقعا مهم است، کمک می کند.»

منبع: دکورلند

نوشته پنج رنگ دیواری که شما را شادتر می کند اولین بار در دکوراسیون داخلی | دکورلند. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *