۲۰ مدل کابینت آشپزخانه مدرن

با این ۲۰ مدل کابینت آشپزخانه وقت آن رسیده که رنگ و لعاب جدیدی به آشپزخانه خود بدهید. چه شما مدل های کلاسیک را دوست داشته باشید و یا مدل های مدرن تر را بپسندید این ایده های طراحی  بسیار فراتر از موارد ساده قدیمی رفته اند.

۱- شیاردار

مدل کابینت آشپزخانه

مادلین استوارت آشپزخانه‌های “روستایی مدرن” با کابینت‌های شیاردار مینیمالیستی سبز روشن در خانه‌های کالیفرنیا را باب کرد. او می‌گوید، «آشپزخانه باید تا حدودی مردانه، و در عین حال گرم و پذیرا باشد».

 

۲- کهنه نما

مدل کابینت آشپزخانه

کریستینا روتمن طراح داخلی توضیح می‌دهد، «می‌خواستم این رنگ‌های تکان دهنده تاکید کند فضای آشپزخانه قلب سرزنده وشاداب خانه است». برای رسیدن به این آبی وینتاژ، کمی لعاب قهوه‌ای مایل به زرد تیره به کابینت‌ها زده شد، سپس با لعاب فیروزه‌ای رنگ‌آمیزی شد. سنباده زدن، نقطه نگاری کردن، و تراش نمای فرسوده آن را تکمیل کرد.

 

۳- رنگآمیزی چوب کاج

مدل کابینت آشپزخانه

در یک آشپزخانه ساحلی با الهام از شن و تخته پاره‌های روی آب، رنگ کابینت‌ها با نور تغییر می‌کند، اما زمینه خاکستری آن همواره تکمیل کننده آویز آهنی و هود استیل است.

 

۴- فیروزه

مدل کابینت آشپزخانه

هنگامی که از پشت شیشه یک آشپزخانه کلبه‌ای به کابینت‌ها نگاه می‌کنیم، نمای فیروزه‌ای شگفت‌انگیز باعث نشاط در رنگ سفید قدیمی می‌شود.

 

۵- برجسته

مدل کابینت آشپزخانه

همانند آپارتمان‌های طراحی شده توسط اریک کولر در خیابان پارک، با افزایش پایه کابینت تمیز کردن آنها آسان می‌شود. خرده‌های بشقاب و وسایل زیر آن انباشته نمی‌شوند و همچنین مزیت نور اضافی در فضا را هم داریم.

 

۶- دریچه‌دار

کابینت آشپزخانه

طراح گری مک بورنی به ریشه خانه‌های قایقی نانتاکت با تاثیر از فضای دریایی افتخار می‌کند. او توضیح می‌دهد، «می‌خواستم شبیه یک آشپزخانه روی قایق باشد». او برای تفریح، پنجره‌های دریچه دار عجیبی را هم به بالای اجاق گاز اضافه کرد.

 

۷- مواد ترکیبی

مدل کابینت آشپزخانه

در یک خانه کالیفرنیایی جی گریفیث طراح از چوب صنوبر داگلاس برای کابینت استفاده کرد و برای مطابقت با نمای لوازم آشپزخانه فلزی کشوهای ضد زنگ را نصب نمود.

 

۸- نرده‌های چوبی

مدل کابینت آشپزخانه

طراح کن فالک رنگ سفید تازه و چوب ضربه خورده را در یک خانه تعطیلات تلفیق کرد که هم جذاب و هم آرامش‌بخش است. کابینت و قاب‌ آن از نرده‌های قدیمی ساخته شده است و دسته‌های آن در واقع از جنس لوله گالوانیزه است.

 

۹- خط دار

مدل کابینت آشپزخانه

طراح این فضای سرزنده آشپزی، کارین ادواردز، می‌گوید، «صاحبان خانه یک آشپزخانه مدرن و درخشان می‌خواستند که احساس سرما نداشته باشد، به همین خاطر ما گرما ونور را انتخاب کردیم». جلای نهایی روی قاب‌های لمینیت اروپایی باعث انعکاس نور به داخل اتاق می‌شود.

 

۱۰- بلوط WIRE-BRUSHED

مدل کابینت آشپزخانه

کابینت‌های تیره طرح دار جنس چوب بلوط، دیوارهای سیمان و گچ، پیشخوان (کانتر) مرمر، و ظروف برنزی ریخته جزو نکان برجسته این آشپزخانه در حومه مریلند است. پاتریک ساتن، طراح این آشپزخانه می‌گوید، «در اینجا احساسی از آرامش و راحتی مستولی است که از مواد روستیک خانه می‌آید». «نمای آن نیمه روستایی و نیمه صنعتی است.»

 

۱۱- توری محافظ پرندگان

مدل کابینت آشپزخانه

با تبدیل یک اصطبل سابق به یک آشپزخانه سطح بالا و ماهرانه، طراح میک دجولیو جلوه‌های مدرن و سبک خانه‌های مزرعه را به یک ساختمان اصیل ییلاقی اضافه کرد. توری محافظ پرندگان، بخشی از انبار غله محلی، در کابینت یکی از سه اصطبل اسب تغییر کاربری یافته استفاده شد.

 

۱۲- لاکی

مدل کابینت آشپزخانه

طراح مایلز رد در پوشش یک آشپزخانه نیویورکی با رنگ سبز تیره تردید نکرد. او می‌گوید، «ما در رنگ را پمپاژ کردی و کمی به آن لاک اضافه کردیم تا زنده و براق شود». حتی یخچال فریزر هم براق شد.

 

۱۳- جلو شیشه‌ای

شیشه‌های جلوی تمیز و براق می‌تواند باعث جلوه یک مجموعه ظروف غذاخوری زیبا شود، درست مثل این آشپزخانه ظریف که توسط کتی ریدر طراحی شده است. بهتر از آن اینکه، یک نردبان متحرک به آشپز ساختمان اجازه می‌دهد به راحتی و با دقت انبار را بررسی کند.

 

۱۴- برش دار

مدل کابینت آشپزخانه

در یک آپارتمان ۲۹۵ متر مربعی طراحی شده توسط نیک اولسن، آشپزخانه با کمک یک نوار تزئینی گراس گرین با یک پنل نورانی شطرنجی زیبا شده است.

 

۱۵- کشویی

مدل کابینت آشپزخانه

درهای کابینت دست‌ساز این آشپزخانه سبک ژاپنی به صورت هوشمندانه به جای باز شدن، کشویی کنار می‌روند و جای کمتری را می‌گیرند.

 

۱۶- تزئینی

مدل کابینت آشپزخانه

در آپارتمان ۶۴۰ متر مربعی بیل بروک اسمیت در نیویورک، آشپزخانه به کمک درهای تاشو از نشیمن پنهان شده است. اما مهمانان خوش شانس با شرک کشیدن به داخل آشپزخانه با کابینت‌های طلاکاری شده پر زرق و برقی روبرو خواهند شد.

 

۱۷ – فولاد ضد زنگ

کابینت آشپزخانه

طراح آنیک پیرسون از کاتالوگ قایقران‌ها برای پوشش آشپزخانه سبک دریایی استفاده کرده است. ریل و دسته‌های کابینت از لوله فولاد ضد زنگ و درپوش و پایه از Go2marine ساخته شده‌اند. حلقه‌های تنظیم کننده پایه کابینت متعلق به شرکت تجهیزات Bo’sun هستند. پیرسون می‌گوید، «این یک طرح سفارشی است که نمی‌توانید از مغازه‌های تجهیز آشپزخانه بخرید.»

 

۱۸- قاب پارچه‌ای

کابینت آشپزخانه

اضافه کردن پرده به شیشه جلویی کابینت به رنگ و روی آن می‌افزاید و ایرادهای آن را پنهان می‌کند. طراح این آشپزخانه دالاسی، شانون باورز می‌گوید، «من این طراحی را انجام دادم تا نمای آشپزخانه را دگرگون کنم.» «کابینت پشت کابینت،، در پشت در خسته کننده است. و من عاشق این نوارهای سبزرنگ هستم.»

 

۱۹- شیشه مات

کابینت آشپزخانه

با استفاده از شیشه‌های مات و تیره از مزیت هر دو دنیا بهره‌مند شوید- نمای پایانی آن روشن و شفاف به نظر می‌رسد، اما هنوز یک انبار مخفی دارد. در این آشپزخانه شیکاگویی، طراح سوزان کلتزین فضا را با کابینت‌های خاکستری و وسایل جدید با ترکیب فلزات دگرگون کرد.

 

۲۰- با الهام از سبک بلژیکی

کابینت آشپزخانه

الن نیون به دنیال یک قفسه بلژیکی سنتی برای آشپزخانه خانوادگی خود در لانگ آیلند بود. رنگ‌های گریسیل یک کنتراست ظریف با رنگ‌های روشن در هر جای خانه ایجاد می‌کند.

 

نوشته ۲۰ مدل کابینت آشپزخانه مدرن اولین بار در دکوراسیون داخلی | دکورلند. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *