طراحان داخلی عاشق این رنگ کابینت آشپزخانه هستند

وقتی صحبت از کابینت آشپزخانه می شود، رنگ های زیادی است که از میان آن ها بتوان انتخاب کرد – سفید هرگز از مد نخواهد افتاد و مشکی یک انتخاب همیشگی است – اما اگر به دنبال چیزی هستید که با رنگ های رایج خنثی متفاوت است (و از آن ها خسته نمی شوید) این طیف همان انتخاب شماست.

کابینت های آشپزخانه ی کله غازی تیره دارند به انتخاب محبوب طراحان و صاحب خانه ها تبدیل می شوند. این رنگ سبز-آبی عمیق و غنی زمانی که با لوازم فلزی، پالت های رنگ و لوازم تزئینی آشپزخانه ی متعددی از مدرن گرفته تا روستایی ترکیب می شود، زیبا به نظر می آید – عجیب نیست که مورد علاقه ی خیلی هاست.

رنگ کابینت آشپزخانه
این رنگ را با دیوار کاشی حمام، سینک خانه ی سرمزرعه، الوارهای بازیافتی، لوازم فولادی ضدزنگ و لوازم جانبی مشکی و رنگی ترکیب کنید و خواهید فهمید که استفاده از این طیف پیچیده کار اشتباهی نخواهد بود. و اگر رنگ کله غازی را دوست دارید، اما در روکش کردن همه ی کابینت های خود با آن مردد هستید، می توانید از آن فقط برای کابینت های پایینی خود استفاده کنید تا یک ست کابینت دورنگی ایجاد کنید.

رنگ کابینت آشپزخانه رنگ کابینت آشپزخانه
سارا استوری، طراح داخلی، گفته است: «این یک رنگ فوق العاده برای آشپزخانه است. این رنگ زیبا و ظریف و ماندگار تصاویر طبیعت، عمق دریا و آسمان بیکران را به طور جادویی با هم ترکیب می کند. طیف این رنگ با سنگ مرمر پائونازو و فلزآلات برنج صیقل سازگاری دارد. همچنین با رنگ هایی مانند سبز، یاسی کمرنگ و خاکستری همخوانی دارد. در عین چشمگیر بودن ملایم و آرام است که این ترکیب بی نقصی را به وجود می آورد.» رنگ مورد علاقه ی اوFarrow & Ball Stiffkey Blue شماره ی ۲۸۱  است.
همچنین امیلی هندرسون که از این رنگ “گرم و راحت” برای تزئین آشپزخانه ی این خانه ی ییلاقی در نیویورک استفاده کرده، معتقد است این آسان ترین راهی است که بتوان به آشپزخانه حس گرما و پذیرایی بخشید. حتی جوانا گینز هم این رنگ را برای کابینت دوست دارد. طراح، کابینت های کله غازی را برای این خانه نصب کرد که در برنامه یFixer Upper در شبکه ی HGTV به نمایش گذاشته شد تا با شخصیت “جالب” صاحب خانه ها مطابقت پیدا کند.

رنگ کابینت آشپزخانه
شما همچنین می توانید کاری کنید که کابینت کله غازی تان با این ایده از جولی سایکس-اسمیت، ستاره ی کمپانی Junk Gypsies ظاهر کهنه ای پیدا کند. این کارشناس خانه داری با استفاده از یک لکه ی داخلی نفت با رنگی مشابه روی کابینت های آشپزخانه و سپس استفاده از یک لکه پوش و لکه چوب ظاهری به آن ها داد که انگار در معرض هوا قرار گرفته باشند. این می تواند متنوع ترین رنگی باشد که تاکنون دیده ایم!

رنگ کابینت آشپزخانه

منبع:دکورلند

نوشته طراحان داخلی عاشق این رنگ کابینت آشپزخانه هستند اولین بار در دکوراسیون داخلی | دکورلند. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *