این رنگ ها در سال ۲۰۱۸ در دکوراسیون منزل مد شدند

گزارش سالانه رنگ سال کمپانی Sherwin-Williams نشان دهنده سه مجموعه رنگ متفاوت تاثیر گرفته از دنیای درحال تغییر ما است در این مقاله به بررسی این سه مجموعه می پردازیم.

از آبی روشن و سبز دیجیتال تا زرد روشن و قهوه ای مایل به قرمز مجموعه ۲۰۱۸ Colormix® کمپانی Sherwin-Williams سه طیف رنگ خارق العاده تاثیر گرفته از تحولات جهانی را به نمایش گذاشته است. این مجموعه به پیشبینی رنگ های تاثیر گذار در سال ۲۰۱۸ پرداخته است و چشم انداز جدیدی را در مورد تأثیرات اجتماعی و تاثیر آنها در روند رنگ و طراحی ارائه می دهد.
تیم Color Forecast شروین ویلیامز به رهبری سو واددن (Sue Wadden) ۳۶ رنگ را از دل مد، طبیعت، فرهنگ پاپ و طراحی جهانی، بیرون کشیده است و در سه مجموعه Sincerity, ، Unity و Connectivity برای استفاده در دکوراسیون منزل ارائه کرده است.

واددن می گوید ” Color Forecast نقطه بر خورد ایده ها و سلیقه های مختلف است و در هرکدام از این سه مجموعه رنگ موقعیت های جدیدی برای خلاقیت در صنعت دکوراسیون ایجاد شده است. اتصال تجربیات، افکار، سلایق و یا لحظات در طول زمان، یک جنبه مهم زندگی است که عمیقا الهام بخش گزینش این مجموعه از رنگها است . ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم امسال چگونه باب شدن این مدها در خلق فضاهای جدید و منحصر به فرد ایفای نقش خواهد کرد. ”

Sincerity به معنی صمیمیت

رنگ سال
با توجه به نیاز روزافزون و تمایل افراد به ساده گرایی( مینیمالیسم) ، مدیتیشن روزانه و مفهوم لگوم (فقط به اندازه کافی) مجموعه رنگ Sincerity با استفاده از سری رنگهای ملایم بهترین انتخاب برای افرادی است که میخواهند محیطی آرام و دلنواز را در خانه خود ایجاد کنند.
واددن می گوید” مجموعه رنگ Sincerity برای زندگی هوشمندانه طراحی شده است برای ایجاد محیطی که خودتان را از محیط اطراف جدا کنید و دوباره شارژ کنید. رنگهای ملایم ، خنثی های رنگ و رو رفته، مشتقات رنگ سبز و صورتی همگی دست در دست هم داده اند تا در فضا ایجاد هماهنگی و آرامش کنند.”

رنگ های مجموعه sincerity

Unity به معنی وحدت

رنگ سال
مجموعه رنگ Unity نشان دهنده نیاز ما به گشت و گذار می باشد، همانطور که ما در پی کشف مکان ها و فرهنگ های جدید هستیم وقتی در بین راه الگوهای بومی و صنایع دستی هنری را پیدا می کنیم گاهی از خوشحالی جشن می گیریم. Unity داستان سفرش را با رنگ های نیلی پر طاووسی، ژله ای (fuchsia) و قهوه ای مایل به قرمز بازگو می کند.
واددن می گوید” مفهوم مرزهای جغرافیایی در ذهنمان در حال تغییر است، شهرهایی در گوشه کنار جهان در حال تبدیل شدن به مراکز جهانی صنایع دستی و غذا هستند. به اشتراک گذاری خانه و ماشین، و همچنین یادگیری الکترونیکی، فرهنگ عشایری روزمره و سفر دوستی را در بین مردم جهان ایجاد کرده است. ”

رنگ های مجموعه unity

Connectivity به معنی اتصال

رنگ سال

الهام گرفته از جریان تحول دنیای واقعیت مجازی، فرهنگ جوانان و دنیای فناوری high-tech مجموعه Connectivity رنگهایی را به ما معرفی می کند که به آن نیاز داریم. رنگ نارنجی پیکسلی ، بنفش، سبز دیجیتال و زرد روشن برخی از رنگ های این مجموعه می باشند.
واددن می گوید “خوره های تکنولوژی در سراسر دنیا، پیرو خط فکر جدیدی هستند آنها پر از ایده های دستیابی به موفقیت و رویاهای آرمانی هستند .مجموعه رنگ Connectivity بسیار مدرن و بازیگوش است، این مجموعه رنگ شامل آبی تیره که بار رنگ های خنثی متعادل شده ، زرد گرم و بنفشهای پر انرژی است. ”

رنگ های مجموعه connectivity

اکتشاف و انتخاب رنگ

کمپانی شروین ویلیامز همچنین ابزاری برای انتخاب رنگ ارائه کرده است . این نرم افزار که ColorSnap® Visualizer نام دارد می تواند خانه شما را تنها با چند کلیک به صورت مجازی رنگ آمیزی کند و رنگ های مختلف را در خانه خود امتحان کنید. اپلیکیشن Color snap برای گوشی های اندروید ، IOS و برای کامپیوتر های شخصی تحت وب منتشر شده که می توانید لینک دانلود را در ادامه همین مطلب در وب سایت دکورلند پیدا کنید.
لینک وب ( مخصوص کامپیوتر های شخصی بدون نیاز به دانلود)
اندروید
iPhone
iPad
منبع: دکورلند

نوشته این رنگ ها در سال ۲۰۱۸ در دکوراسیون منزل مد شدند اولین بار در دکوراسیون داخلی | دکورلند. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *