طراحی آشپزخانه استاندارد

طراحی آشپزخانه استاندارد

طراحی آشپزخانه استاندارد-,وب سایت دکورامسین

همان‌طور که می‌دانید قلب خانه آشپزخانه است و شما زمان بیشتری را در آن‌جا سپری می‌کنید، پس در نتیجه زیبایی آشپزخانه در نمای داخلی منزل نقش بسیار زیادی دارد و می‌تواند جلوه‌های خاص را برای شما به ارمغان بیاورد. همان‌طور که می‌دانید امروزه متراژ خانه‌ها کوچک‌تر از قبل است و در مقابل لوازم آشپزخانه زیاد است. شما باید عناصری در آشپزخانه قرار بدهید که طراحی آشپزخانه شما را مدرن، سنتی و یا صنعتی کند. طراحی آشپزخانه بر اساس اندازه انتخاب آن می‌شود، در محیط آشپزخانه باید دسترسی به همه چیز آسان باشد. شما می‌توانید برای جدا کردن محیط آشپزخانه از اتاق نشیمن یک جزیره ثابت یا تاشو قرار بدهید، ما را همراهی کنید تا درباره طراحی آشپزخانه استاندارد مطالب مفید در خدمت شما قرار بدهیم.

طراحی های آشپزخانه

طراحی آشپزخانه استاندارد که امروز کاربرد زیاد دارد رویکرد متفاوتی نسبت به قبل دارد، اگر در زمان گذشته آشپزخانه محلی برای غذا پختن بود امروزه نقش متفاوتی پیدا کرده و در واقع نقش بسیاری در دکوراسیون منزل دارد. آشپزخانه علاوه بر اینکه شما می‌توانید غذا را در آن‌جا طبخ کنید همچنین محلی برای نشستن اعضای خانواده می‌باشد که بسیاری از خانواده‌ها در آشپزخانه میز ناهار خوری قرار داده اند در ادامه انواع طراحی های آشپزخانه را به شما می‌گوییم:

طراحی آشپزخانه به شکل L

طراحی آشپزخانه به شکل L-وب سایت دکورامسین

یکی دیگر از بهترین طراحی های آشپزخانه، طراحی آشپزخانه به شکل L  می‌باشد، در این نوع طراحی آشپزخانه اتاق نشیمن در امتداد هم قرار دارند و به هم وصل می‌شوند پس در نتیجه باعث می‌شود که سالن نشیمن بزرگتر به نظر برسد! اگر شما پذیرایی کوچکی دارید می‌توانید با استفاده از این طراحی آشپزخانه، فضا را بزرگتر نشان دهید. در طراحی این آشپزخانه از یک دیوار بلند و یک دیوار کوتاه تر که به هم وصل شدن از آن استفاده می‌شود. اگر شما این آشپزخانه را به درستی طراحی کنید می‌توانید فضای مناسبی را برای آشپزخانه و فعالیت‌های مختلف مهیا کنید؛ همچنین در این نوع از طراحی می‌توانید هر مدل که دوست دارید چیدمان انجام دهید یک نکته بسیار مهم این است که در طراحی آشپزخانه  مدل L  نمی‌توانید کابینت جزیره‌ای قرار دهید.

طراحی آشپزخانه جزیره ای

اگر شما به دنبال یک فضای رویایی و دلنشین هستید می‌توانید تنها آشپزخانه جزیره‌دار را به وجود بیاورید که امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به زیبایی شما هایی که بسیاری بکند جزیره در آشپزخانه به این معنی است که آشپزخانه با فضای بزرگتر جلوه می‌دهد، کابینت‌های جزیره کاربردهای متفاوت‌هایی دارند می‌توانند یک کابینت چهارسوی علم یا یک پیشخوان بزرگ باشد سینک ظرفشویی موردی است که می‌توانید آن را در مورد کابینت جزیره قرار بدهید یا اصلا می‌تواند هیچ کدام از این گزینه‌ها قرار ندهید یک گلدان زیبا روی آن بنویسید. کابینت‌های جزیره علاوه بر اینکه سطح زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند برای گذاشتن لوازم کمک می‌کند، یکی از امتیازات منحصر به فرد آشپزخانه این است که بدون جدید دیوار فضای کافی برای نصب کابینت را فراهم می‌کند.

طراحی آشپزخانه به شکل U

طراحی آشپزخانه به شکل U-وب سایت دکورامسین

از دو دیوار مقابل به هم که با اتصال یک دیواره میانی به هم وصل شده‌اند آشپزخانه U تشکیل می‌شود دیوار به شکل U  در کنار هم قرار گرفته اند و می‌توانند طراح آشپزخانه شکل باشد در حالی که از پرطرفدار ترین طراحی آشپزخانه مدرن می باشد. در این نوع آشپزخانه فضای آشپزخانه به چند دسته تقسیم می شود شلوغ و تراکم کمتر دیده می شود به واسطه آن می‌توان از شروع شدن فضای داخلی آشپزخانه جلوگیری کرد در این نوع غذای آشپزخانه بیشتر نورگیر دارد و از این طریق زیبایی و بزرگ شدن فضای آشپزخانه کمک می کند یکی از پرطرفدارترین پرطرفدارترین انواع طراحی آشپزخانه می باشد که برای فضاهای بزرگ و کوچک مناسب است

سخن پایانی

ما باید عناصری در آشپزخانه قرار بدهید که طراحی آشپزخانه شما را مدرن، سنتی و یا صنعتی کند. طراحی آشپزخانه بر اساس اندازه انتخاب آن می‌شود، در محیط آشپزخانه باید دسترسی به همه چیز آسان باشد. طراحی آشپزخانه اتاق نشیمن در امتداد هم قرار دارند و به هم وصل می‌شوند پس در نتیجه باعث می‌شود که سالن نشیمن بزرگتر به نظر برسد! اگر شما پذیرایی کوچکی دارید می‌توانید با استفاده از این طراحی آشپزخانه، فضا را بزرگتر نشان دهید. در طراحی این آشپزخانه از یک دیوار بلند و یک دیوار کوتاه تر که به هم وصل شدن از آن استفاده می‌شود. اگر شما به دنبال یک فضای رویایی و دلنشین هستید می‌توانید تنها آشپزخانه جزیره‌دار را به وجود بیاورید که امکانات زیادی را برای شما فراهم می‌کند و می‌تواند به زیبایی شما هایی که بسیاری بکند جزیره در آشپزخانه به این معنی است که آشپزخانه با فضای بزرگتر جلوه می‌دهد، کابینت‌های جزیره کاربردهای متفاوت‌هایی دارند می‌توانند یک کابینت چهارسوی علم یا یک پیشخوان بزرگ باشد سینک ظرفشویی موردی است که می‌توانید آن را در مورد کابینت جزیره قرار بدهید یا اصلا می‌تواند هیچ کدام از این گزینه‌ها قرار ندهید یک گلدان زیبا روی آن بنویسید.

کابینت‌های جزیره علاوه بر اینکه سطح زیادی را برای کاربران فراهم می‌کنند برای گذاشتن لوازم کمک می‌کند. طراحی آشپزخانه که امروز کاربرد زیاد دارد رویکرد متفاوتی نسبت به قبل دارد، اگر در زمان گذشته آشپزخانه محلی برای غذا پختن بود امروزه نقش متفاوتی پیدا کرده و در واقع نقش بسیاری در دکوراسیون منزل دارد. آشپزخانه علاوه بر اینکه شما می‌توانید غذا را در آن‌جا طبخ کنید همچنین محلی برای نشستن اعضای خانواده می‌باشد که بسیاری از خانواده‌ها در آشپزخانه میز ناهار خوری قرار داده اند. آشپزخانه با فضای بزرگتر جلوه می‌دهد، کابینت‌های جزیره کاربردهای متفاوت‌هایی دارند می‌توانند یک کابینت چهارسوی علم یا یک پیشخوان بزرگ باشد سینک ظرفشویی موردی است که می‌توانید آن را در مورد کابینت جزیره قرار بدهید یا اصلا می‌تواند هیچ کدام از این گزینه‌ها قرار ندهید یک گلدان زیبا روی آن بنویسید.

The post طراحی آشپزخانه استاندارد appeared first on شرکت رامسین | بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *