بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان از مقوله های مهم در امر معماری و دکوراسیون داخلی می باشد که با یک برنامه ریزی صحیح و با کار با یک شرکت معماری معتبر به بهترین نحو ممکن حاصل می گردد.

بازسازی آپارتمان

هنگامی که یک ساختمان جدید را خریداری میکنید و یا وقتی که در ساختمان فعلی خود احساسی خوب ندارید و تصمیم به بازسازی آن آپارتمان می گیرید باید ها و نباید هایی سر راه خود دارید که ما سعی میکنیم آن موارد را برای شما روشن کنیم ، در این مقاله سعی می کنیم به چالش های بازسازی آپارتمان اشاره و تصاویری از قبل و بعد برخی از پروژه ها را برای شما قرار دهیم .

 

بازسازی آپارتمان

دیوارها 

شما می توانید دیوارهای خود را نقاشی و یا کاغذ کنید ، اما برای هر چیز دیگری – از برش سوراخ ها تا نصب تلویزیون یا آثار هنری برای حذف دیوارها در کل – شما باید مجوز لازم برای اطمینان از عدم تداخل با عایق صدا و ساختار سازمانی را داشته باشید.

 

بازسازی آپارتمان

کفپوش

 جایگزین کردن فرشها معمولا مشکل نیست، اما در مورد کفپوش ها باید برسی های گسترده تری را جهت بازسازی آپارتمان خود انجام دهید، زیرا اکثر ساختمان ها دارای شرایط خاص و سختگیرانه هستند و نیز این کفپوش ها باید   همسایگان طبقه پایین را در برابر گوش دادن به صدای کفش پاشنه بلند شما محاقظت کنند.

 

بازسازی آپارتمان حمام و آشپزخانه

آشپزخانه و حمام

 شما مجاز به تعویض کابینت آشپزخانه و حمام می باشید. برای هر چیزی که ممکن است نشتی ایجاد کند، مانند کاشی کاری یا تغییر محل لوله ها، شما نیاز به تایید قبلی دارید.

 

پنجره و درب 

هر ورودی “مرزی” – مانند درهای جلو و بالکن – و همه پنجره ها اموال مشترک هستند، بنابراین شما نمی توانید جای درب جلو یا پنجره های جدید را جایگزین کنید. در برخی موارد، همین امر برای پرده ها  نیز کاربرد دارد. با این حال، شما آزاد هستید که درهای داخلی را تغییر دهید.

 

بازسازی آشپزخانه

گروه دکوراسیون مارون با افتخار آماره اجرای پروژه های بازسازی آپارتمان شما عزیزان می باشد ، کافیست با شماره های شرکت تماس گرفته و مشاوران ما پروژه شما را بازدید و یک پروژال ارائه نموده که در آن :

  • زمانبندی اجرای پروژه بازسازی آپارتمان

  • متریال مورد استفاده

  • بودجه مورد نیاز

  • و مراحل اجرای پروژه

دقیقا توضیح داده می شود و کار طبق همان چارچوب اجرایی می گردد . ما می توانیم با ایده های خلاقانه بهترین نتایج ممکنه را برای شما رقم بزنیم .

نوشته بازسازی آپارتمان اولین بار در دکوراسیون و طراحی داخلی مارون پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *