روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام

روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام

روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام در دومین مقاله قصد داریم به روف گاردن (بام سبز) کودکستان کشاورزی در کشور ویتنام بپردازیم و محیط جالب آن که به کودکان کمک شایانی در جهت حفظ شادابی می کند شزح دهیم .

روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام

بام سبز کودکستان کشاورزی در کشور ویتنام این کودکستان که به کودکستان کشاورزی معروف است روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام در دانگ نای در حومه شهر هو چی مین کشور ویتنام ساخته شده است و ظرفیت پذیرش ۵۰۰ کودک دارد. این کودکستان برای کودکانی ساخته شده است که والدین آنها در یک کارخانه ی تولید کفش در نزدیکی آن مشغول به کار هستند

این کودکستان از بامی دایره ای با یک باغ سبزیجات در بالا و سه زمین بازی دارای حفاظ تشکیل شده است. روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام هدف معماران ویتنامی از ساخت این کودکستان، معرفی نمونهی اولیه ی طراحی یک مدرسه ی پایدار بوده است، جایی که کودکان یاد می گیرند چگونه خودشان مواد غذایی موردنیاز خود را کشت کنند.

معماران این کودکستان عقیده دارند که شهرنشینی سریع، کودکان ویتنامی را از  فضاهای سبز و زمین های بازی سبز و همچنین ارتباط با طبیعت محروم کرده ان کودکستان چالشی برای مقابله با این مشکلات است. سطح بام از چمن پوشیده شده است روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام و انواع گیاهان برای ایجاد یک باغ بسیار زیبا مورد استفاده قرار گرفته اند. شیب این سقف به سمت دو طرف آن به آرامی کاهش می یابد و امکان دسترسی آسان به بام را فراهم می کند. روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام سپس به تدریج شیب افزایش می یابد تا کلاس های درس در دو طبقه قرار گیرند. ساختمان مدرسه با استفاده از مصالحی چون بتن، آجر و کاشی با قیمت نه چندان بالا و گران ساخته شده است روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام .

پنجره های خارجی و داخلی ساختمان امکان بهره مندی از نور طبیعی و تهویه را برای كل ساختمان فراهم آورده اند؛ بنابراین باوجود آب وهوای گرمسیری خشن در این سه این مدرسه نیاز به سامانه های تهویه ی هوا ندارد .

با الگو برداری درست از این گونه محیط ها میتوانیم پروژه های :

بازسازی خانه

دکوراسیون داخلی

طراحی روف گاردن

طراحی روف گاردن مدرن

بازسازی آپارتمان

بازسازی مدرن

ویلاسازی

ویلاسازی مدرن

محوطه سازی ویلا

فضا سازی ویلا

خود را به گروه دکوراسیون داخلی مارون سپرده و بهترین نتایج ممکنه را بدست آوریم . جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس حاصل فرمایید .

 

نوشته روف گاردن کودکستان کشاورزی ویتنام اولین بار در دکوراسیون و طراحی داخلی مارون پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *