محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن به طراحی مدرن و ایده آل برای ویلا های امروزی و یا لوکس خوش آمدید ، در برابر ساختار سنتی خانه، چشم انداز مدرن است که تلاشی خستگی ناپذیر برای ایجاد تعادل میان همه چیز است.محوطه سازی مدرن

بر خلاف محوطه سازی استاندارد و سنتی که به طور عمده در مورد گیاهان و گلها می باشد ، محوطه سازی مدرن بر اجزای اضافی نیز تکیه دارد. تکه های زیبای چوب و سنگ، پاسیو های مینیمالیستی، پیاده روهای ساده و حتی وسایل فلزی همه نقش مهمی در برنامه ریزی محوطه سازی مدرن در فضای باز دارند.

از لحاظ مواد و دکوراسیون، طراحی محوطه سازی مدرن از صنعت سفال برای سفال استفاده می کند؛ کاشی های بتنی یا زاویه ای ایده آل را در جا های مختلفی بکار می گیرد. گیاهان به جای گروه بندی سبز مربعی شکل در طرح های دایره ای، در طرح های هندسی قرار می گیرند که به صورت یک الگوی ساده و تقریبا شطرنجی به ساکنان و محیط آنجا چشم انداز خاص میدهد .

چمن خود بازیکن اصلی در محوطه سازی مدرن نیست، بلکه به جای آن طراحی شده است تا تخت و مسیرهای مسطح پر شده از شن و ماسه را طراحی کند. در انتخاب گیاهان و گلهای خاصی برای محوطه سازی مدرن، گونه های آسیایی مانند بامبو و جعبه های چوبی، و همچنین سرخس و لارو، ظرافت و سادگی را ارائه می دهند و نسبتا آسان برای نگهداری آنها هستند.

برخی ممکن است از طراحی مدرن محوطه سازی برای حیاط پشتی یا حیاط جلویی به عنوان قلب کار سخت یا فکر کنند؛ برعکس، این بخش همانند یک مرد واقعا شاعرانه است، مردی که به فضای شخصی و محیط اطرافش فکر می کند. پایه و اساس محوطه مدرن در فلسفه و هندسه قرار میگیرد: چگونه گیاهان، مبلمان و خیابان های مختلف با یکدیگر هماهنگ می شوند؟

آیا آنها غافلگیر کننده هستند، شاید حتی زن؟ آیا آنها خانه را تقویت می کنند و چشم بیننده را به سمت نقاط کانونی متمرکز ترسیم می کنند، و نه مانع از درهم ریختگی محیطی می شوند؟ این سوالاتی است که باغبان مدرن از خود می پرسد و پاسخ ها هر بار به یک شکل است.

گروه طراحی و دکوراسیون داخلی مارون دکور این مژده را به شما عزیزانی که قصد خلق یک محوطه سازی مدرن را دارید میدهد که در کوتاهترین زمان ممکن میتوانید این امتیاز را بدست آورید.

نوشته محوطه سازی مدرن اولین بار در دکوراسیون و طراحی داخلی مارون پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *