وسایل تزئینی کنار تلویزیون / تماشای یک صحنه خوش آب و رنگ!

تلویزیون و میز آن یکی از اجزای اصلی دکوراسیون نشیمن محسوب می‌شود. لم دادن روی مبلمان و کاناپه و تماشای تلویزیون کاری است که معمولا ما در فضای خودمانی و راحت دکوراسیون نشیمن انجام می‌دهیم. معمولا تلویزیون را در دکوراسیون نشیمن روی میز تلویزیون قرار می‌دهند، اما تلویزیون‌های دیگری را هم می‌بینیم که روی دیوار نصب شده‌اند یا پایه‌ای دارند که به وسیله آن روی زمین قرار گرفته‌اند. در این مطلب انواع و اشکال مختلفی از وسایل تزئینی کنار تلویزیون را بررسی می‌کنیم و برای شما ایده‌هایی را توضیح می‌دهیم که به کمک آنها چیدمان دکوراسیون نشیمن و اطراف تلویزیون خود را به زیباترین شکل ممکن انجام دهید.

استفاده از گیاهان به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از گیاهان به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از گیاهان آپارتمانی در چیدمان منزل کاری است که خیلی‌ها به آن علاقه دارند و سعی می‌کنند از هر فضای مناسبی هم برای این کار به سادگی چشم‌پوشی نکنند. کنار تلویزیون یکی از بهترین فضاها برای چیدن گل و گیاهان به شمار می‌آید. البته باید موقع انتخاب گل و گیاه آپارتمانی برای این فضا به میزان نور تابش خورشید نیز توجه کنیم و موقعیت قرارگیری گل و گیاه باید به شکلی باشد که به میزان کافی از نور خورشید بهره‌مند شوند.

استفاده از گیاهان به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

روش‌های گوناگونی برای قرار دادن گیاهان آپارتمانی در کنار تلویزیون وجود دارد. مثلا می‌توانید گلدان‌های بزرگی را انتخاب کنید که نسبتا بلند هستند و در کنار میز تلویزیون و بر روی زمین قرار می‌گیرند.

استفاده از گیاهان به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون
در کنار گلدان‌های بزرگ، این انتخاب هم وجود دارد که گلدان‌های کوچک را روی میز تلویزیون قرار دهید. پیشنهاد دیگر ما این است که از گیاهان و گلدان‌های آویز استفاده کنید. شما می‌توانید ترکیبی از این موارد را به کار ببرید تا جذابیت دکوراسیون نشمین شما دوچندان شود.

استفاده از کتاب به‌عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از کتاب به‌ عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

اصولا وجود کتاب در دکوراسیون منزل با خود موج مثبت و آرامش زیادی به همراه می‌آورد. شما می توانید این موج مثبت و آرامش را در دکوراسیون نشیمن هم با استفاده از کتاب‌ها ایجاد کنید. کنار تلویزیون یکی از بهترین مکان‌ها برای چیدن کتاب ها است.

کتاب ها به‌ عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون می‌توانند یک انتخاب خوب باشند. تالبته وصیه می‌کنیم کتاب‌های پرتعدادی را در فضای کنار تلویزیون نچینید، به این دلیل که باعث شلوغی و ازدحام فضا و عامل حواس‌پرتی شما از تلویزیون می‌شود؛ بهترین حالت این است که از چند کتاب معدود در ابعادی متناسب بهره بگیرید. طبقات و قفسه‌های میز تلویزیون محل مناسبی برای چیدمان کتاب‌ها به حساب می‌آیند.

استفاده از کتاب به‌عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

در کنار این قفسه‌ها می‌توانید کتابخانه‌ها و یا شلف‌هایی را در کنار تلویزیون خود قرار دهید که کارایی و عملکردی مثل وسایل تزئینی کنار تلویزیون دارند. به این شکل می‌توانید از تعداد بیشتری کتاب استفاده کنید.

استفاده از مجسمه به‌عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از مجسمه به‌ عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

ایرانی‌ها معمولا از انواع و اقسام مجسمه‌ها در اندازه‌های گوناگون در دکوراسیون منزل خود استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این مجسمه‌ها را کنار تلویزیون قرار دهید. می‌توانید به شیوه‌های گوناگونی از مجسمه‌ها به‌ عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون استفاده کنید. این انتخاب وجود دارد که مجسمه‌های نسبتا کوچک را بر روی میز تلویزیون و یا روی قفسه‌های آن بچینید.

استفاده از مجسمه به‌عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون
اگر علاقمند مجسمه‌های بزرگ هستید هم به شما بابت این علاقه حق می‌دهیم. همانطور که در عکس بالا می‌بینید، استفاده از مجسمه‌های بزرگ به عنوان وسایل تزیینی کنار تلویزیون نمای بسیار زیبایی به این بخش از دکوراسیون منزل می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید مجسمه‌های دیواری را هم در طراحی فضای کنار تلویزیون به کار ببرید ولی توصیه ما این است که دور مجسمه‌های سنگین را خط بکشید و مجسمه‌های سبک را هم به شکل کاملا مطمئنی به دیوار نصب کنید تا خطر سقوط مجسمه، تلویزیون را تهدید نکند.

استفاده از وسایل آنتیک به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از وسایل آنتیک به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

اگر لوازم آنتیک جذاب و زیبایی در خانه خود نگه می‌دارید، کنار تلویزیون می‌تواند جای بهتری نسبت به گنجه و کمد برای آنها باشد. البته قطعا موقع تلویزیون دیدن این وسایل توجه شما و مهمان‌هایتان را به خود جلب خواهند کرد. چمدان کوچکی که در عکس بالا می‌بینید قدرت زیادی در جلب توجهات به سوی خود دارد.

استفاده از تابلوهای دیواری به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

مطلب مرتبط:

ترفندهای دکوراسیونی برای پر کردن گوشه‌ها و فضاهای خالی منزل

استفاده از تابلوهای دیواری به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

بسیاری از مردم کنار تلویزیون را با قاب عکس و یا آثار هنری تزئین می‌کنند و این از روش‌های بسیار رایج تزئین این بخش از دکوراسیون است. همانطور که در عکس بالا می‌بینید شما می‌توانید دیوار کنار یا بالای تلویزیون را با قاب عکس و یا تابلوهای هنری (با هر موضوع  و مضمونی) تزئین کنید تا دکوراسیون منزلتان جذابیت بیشتری پیدا کند. به شما توصیه می‌کنیم که از چندین تابلو با اندازه‌های متناسب و نه چندان بزرگ استفاده کنید تا فضا در عین حال یکپارچه باقی بماند.

استفاده از میز تلویزیون به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از میز تلویزیون به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

شاید عجیب به نظر برسد که میز تلویزیون هم میان این آیتم‌ها قرار گرفته است. اما امروزه مدل میز تلویزیون های متعدد و متنوعی در بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند به عنوان وسایل تزئینی هم کاربرد داشته باشند. در تصاویر این مطلب میزهای تلویزیون با طراحی‌های گوناگون و منحصربه‌فردی دیده می‌شوند و باید گفت این میزها به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون هم نقشی در دکوراسیون منزل شما دارند و تنها محل قرار گرفتن تلویزیون نیستند. البته این نکته‌ای است که همه خودآگاه یا ناخودآگاه در هنگام انتخاب میز تلویزیون به آن توجه می‌کنند.

[برگرفته از وبسایت چیدانه]

 

The post وسایل تزئینی کنار تلویزیون / تماشای یک صحنه خوش آب و رنگ! appeared first on مجله اینترنتی هفتستان.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *