دکوراسیون اتاق خواب – ۱۰ طرح برتر در سال ۲۰۱۷

وقتی که نیمی از سال ۲۰۱۷ گذشته، و نمایشگاه های بزرگ بین‌المللی مانند Salone Del Mobile  و  Maison Et Objet برگزار شده اند ، پرده برداری از ایده های برتر طراحی دکوراسیون اتاق خواب در سال ۲۰۱۷ کار سختی نیست. در این مقاله ما به بررسی این روش ها  می پردازیم و نیم نگاهی به اتاق خواب هایی که از این ایده ها استفاده کرده اند خواهیم داشت. در این مقاله ۱۰ ایده برتر دکوراسیون اتاق خواب در سال ۲۰۱۷ را برایتان توضیح می دهیم.

۱- دکوراسیون اتاق خواب به سبک سورئالیسم

دکوراسیون اتاق خواب سورئالیسم

در سال ۲۰۱۷ دوباره شاهد ترکیبی از نقش و نگارهای عجیب، پارچه و مواد خاص، و اسباب اثاثیه شگفت انگیز  در دکوراسیون اتاق خواب خواهیم بود. به دنبال وسایل آثار هنری باشید که حرفی برای گفتن داشته باشند، در چیدمان خلاقیت به خرج دهید و الگوهای هندسی با طیف گسترده ای از رنگ ها را انتخاب کنید آن وقت فضایی خواهید داشت که حس فراتر از این دنیا را به شما القا می کند.

۲- بهم ریختگی برنامه ریزی شده

دکوراسیون اتاق خواب

اتاقی که در تصویر مشاهده می کنید به نظرخیلی بهم ریخته می آید و انگار که یک بمب وسط آن منفجر شده است، اما در واقع بهم ریخته نیست فقط یک بهم ریخته گی برنامه ریزی شده است که احساس بی نظیری را در اتاق ایجاد کند. مجموعه ای از کتاب های نا مرتب که به نظر می رسد هر لحظه ممکن است سقوط کنند، و نور پردازی نامتقارن آن را به یکی از ایده های های برتر دکوراسیون اتاق خواب در سال ۲۰۱۷ می باشد.

۳- میز پا تختی طلایی

دکوراسیون اتاق خواب

در نمایشگاه دکوراسیون Maison Et Objet  شهر پاریس  و  Salone Del Mobile شهر میلان برند های مطرح وسایل لوکس تمرکز زیادی بر روی میزهای پاتختی طلایی داشتند.  مدل پاتختی  بالا Symphony Nightstand  نام دارد و ساخته شرکت  Boca do Loboاست.

۴- دکوراسیون اتاق خواب به سبک ۶۰ و ۷۰ میلادی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی
آثار زیبا و تمیز ساخت طراح های ایتالیایی دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی دوباره مد شده اند و وقتی که با رنگ سفید و رگه های زیبای چوب ترکیب شان کنید شما یک اتاق خواب مد سال ۲۰۱۷ را خواهید داشت.

۵ دیوار های بتنی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

ترکیب دیوار بتنی خشن با مبلمان مدرن با رنگهای شاد و روشن بسیار زیباست، کنتراستی که آنها ایجاد می کنند بسیار جذاب است و میان طرح هایی که در سال جاری مشاهده کرده ایم این ایده طراحی دکوراسیون اتاق خواب در نوع خود بی نظیر است.

۶- ترکیب خاکستری و کمی رنگ

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

تصویری که در بالا مشاهده می کنید فوتوشاپ نیست و کاملا واقعی است. در این ایده مبتکرانه طراحی دکوراسیون اتاق خواب رنگ خاکستری باعث بی جان شدن فضا شده است و استفاده هوشمندانه از  یک گیاه جان دوباره ای را در این اتاق خواب دمیده است . این روش طراحی به عنوان یکی از محبوب ترین ایده های طراحی داخلی در سال ۲۰۱۷ انتخاب شده است.

۷- طراحی صنعتی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

این سبک دکوراسیون داخلی اتاق خواب در سال های پیش نیز مورد توجه طراحان داخلی قرار داشت و دوباره در سال ۲۰۱۷ مد شده است و جزو یکی از سبکهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب در این سال به شمار می آید. و همانطور که از نام آن مشخص است دیوار های آجری، مبلمان فرفورژه ، تخت آهنی با پایه های نازک،  و رنگ قهوه ای تیره در این سبک طراحی رایج است.

۸- طراحی مینیمال با کمی تغییر

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی این اتاق خواب ممکن است در دید اول مینیمال به نظر نرسد اما در واقع مینیمال است به جز طرح روی دیوار و لوستر فانتزی که طراحی این اتاق را کمی از سبک مینیمال متمایز کرده است. اگر امسال قصد طراحی مینیمال را دارید لزومی ندارد که کاملا از قوانین مینیمالیزم پیروی کنید شما با کمی خلاقیت و جسارت می توانید طرحی متفاوت و خواص را در اتاق خوابتان پیاده کنید.

۹- طراحی مدرن با استفاده از کاغذ دیواری های طرح دهه ۷۰ میلادی

دکوراسیون اتاق خواب

از کاغذ دیواری هایی با الگوی acid دهه هفتاد استفاده کنید فضا را خالی از رنگ کنید و این فضا را با چوب با رنگ طبیعی ترکیب کنید حالا شما یک اتاق خواب مدرن کلاسیک تاثیر گذار دارید.

۱۰- آثار هنری رنگی در فضای سفید

دکوراسیون اتاق خواب

این مدل طراحی یکی از محبوب ترین مدل های طراحی دکوراسیون اتاق خواب می باشد. فضا را تا جایی که میتوانید سفید کنید و با آثار هنری با رنگ های شاد به فضا جان بدهید.

منبع: دکورلند

نوشته دکوراسیون اتاق خواب – ۱۰ طرح برتر در سال ۲۰۱۷ اولین بار در دکوراسیون داخلی | دکورلند. پدیدار شد.

درباره نویسنده: administrator

ممکن است دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *